piątek, 2 listopada 2012

Gdy już noc odetchnie szerzej Ponad dachy, ponad wieże Lecą czarne nietoperze

Brzechwa

Nietoperze

" W nieprzejrzaną mgłę.
I na złość wszelkiemu lichu
Gdzieś po ciemku, gdzieś na strychu
Wywołują wciąż po cichu
Swoje czary złe."


Mimo, że Halloween już za nami ciągle jesteśmy w tak zwanej "oktawie" tego święta więc ciągle postanowiłam zrobić sobie halloweenowe paznokcie. Na tzw "szybko"
Użyłam:

Sensique Fanatsy glitter Gingerbread Glace, Kobo 30 Deep Black

 






Oprócz tego od bardzo dawna marzą mi się paznokcie wyglądające jak rybi ogon, dlatego też kiedy natchnęłam się na to od razu pomyślałam o swym marzeniu.


Jak dla mnie wyglądają idealnie jak rybie łuski. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Mój Blog jest Hate Free, nienawistne komentarze nie będą publikowane.

Zachęcam do pozostawiania komentarzy i z góry za nie dziękuję ;)