niedziela, 4 listopada 2012

Mała syrena

"Daleko na morzu woda jest tak błękitna jak płatki najpiękniejszych bławatków i tak przezroczysta jak najczystsze szkło.."

Od wczesnych lat dzieciństwa lubię kolor niebieski we wszystkich jego odcieniach. Dlatego też lubię nosić go na paznokciach a czy może być coś lepszego niż ulubiony kolor połączony z migoczącym brokatem ? :3 

Kiedy tylko spotkałam brokat plastry miodu które pokazywałam  TUTAJ


 od razu pomyślałam sobie o rybich łuskach oraz o lalce Barbie, którą dostałam pod choinkę będąc dzieckiem więcej zdjęć oraz opis można znaleźć na blogu poświęconym lalkom Barbie TUTAJ

<źródło>
z dzieciństwa pamiętam jej świecący ogon. 

Jakiś czas temu robiłam również mani inspirowaną Małą syrenką różni się ona znacząco od tej, którą chce zaprezentować dzisiaj a można ją zobaczyć TUTAJ

Użyłam:
Błekit no name, Astor 325 Caribbean sea, eseence nail art magnetics 03 Magnetic wand!, Catrice 490 Iron Mermaiden.
 Essence nail art magnetics 03 Magnetic wand!oraz Catrice 490 Iron Mermaiden na paznokciu okazały się mieć prawię taki sam odcień mimo, że w buteleczce można zauważyć znaczącą różnice.
Lakier Essence zaś powinien być używane do tworzenia magnetycznych wzorków jednak stwierdziłam, że jest to gra nie warta świeczki a efekt takiego zachodu.

Oraz
Essence glitter topper 06 Edward







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Mój Blog jest Hate Free, nienawistne komentarze nie będą publikowane.

Zachęcam do pozostawiania komentarzy i z góry za nie dziękuję ;)