środa, 23 lipca 2014

Inglot Breathable Nail Enamel 674 czyli "oddychający" bubel


Poszukiwałam lakieru w tzw cielistym kolorze przy okazji innych zakupów w Inglocie Pani poleciła mi "oddychający" lakier. Mój kolor jest lekko różowy ze złotym shimmerem


Jak zawsze mam zalane i przesuszone skórki i jak zawsze ostrzegam




Co do samego lakieru czy faktycznie nie niszczy on paznokci nie wiem gdyż trzymał się skandalicznie krótko coś około 24 godzin co za taką cenę jest okropnością.

- nakładanie, lakier smuży
- nietrwały
- cena nie adekwatna do jakości (coś około 30 zł)
- cienki pędzelek, który nie ułatwia nam nakładania smużącej emalii
- mogą robić się bąbelki (raz miałam raz nie)



4 komentarze:

  1. kolor ciekawy ale minusy go dyskwalifikują

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można znaleźć podobny kolor w bardziej przystępnej cenie i bez takich wspaniałych "udogodnień"

      Usuń
  2. kolor fajniutki, ale wobec powyższych informacji należy poszukać takowego w innej ofercie...

    OdpowiedzUsuń

Mój Blog jest Hate Free, nienawistne komentarze nie będą publikowane.

Zachęcam do pozostawiania komentarzy i z góry za nie dziękuję ;)