niedziela, 20 sierpnia 2017

Limonkowy makijaż

Lato prawie dobiega już końca. Nie wiem jak u Was ale u mnie pojawiła się już ochota na jesienne kolory, ale zanim przejdziemy do jesiennych zagadnień pora wykorzystać jeszcze ten kawałek lata, który Nam został.

Dlatego dziś makijaż połączenie limonki z
 Jeśli chodzi o makijaż użyłam:


  •  Bielenda Pearl Base - rozśietlającą
  • Maybelline Fit me ! nr 115
  • Bell Hypoallergenic transparentny puder fixujący
  • Kuleczki a'la Gurlain ( można o oryginale przeczytać w TYM poście) chyba Vollare przesypałam je do innego opakowania
  • Korektor Maybelline Fit me ! 020
  • Catrice Liquid Camouflage 005
  • Oriflame trio korektorów
  • Róż Bell Secretale 04 Satin Pink
  • Brązer Bell Hypoallergenic Multi Bronze Powder
  • Rozświetlacz Bell Hypoallergenic Face& Body Illuminating Powder
  • Brązer Bell Magic Jungle
  • Essence Eyebrow Monster 03


  • Tusz Armani Eyes to kill KLIK
  • Too Faced Sweet Peach KLIK, cienie : puree, summer yam
  • Urban Decay Naked KLIK, cienie: naked, buck
  • Pierre Rene 147 pastel nude
  • mySecret Shake Colors
  • My secret glam&shine 10
  • Devinah Nefretiti kolor obłęd, nałożyłam go tylko na dolną powiekę od wewnętrznego kącika, ale zasłużył sobie na to by zagrać rolę główną w makijażu. Jeśli śledzicie mojego instagrama to już widziałyście go kiedy pokazywałam jego pigmentację, jest obłędna. 
  • Kobo 118
 Aparat niestety rozjaśnił lekko kolory przez co zewnętrzny kącik jest bardziej miekki niż w rzeczywistości.

Zobaczcie jak ten rozświetlacz przepięknie wygląda na skórze.

4 komentarze:

Mój Blog jest Hate Free, nienawistne komentarze nie będą publikowane.

Zachęcam do pozostawiania komentarzy i z góry za nie dziękuję ;)