niedziela, 24 lutego 2013

Bielenda Biotechnologia ciekłokrystaliczna 7D 30+ Esencja Młodości, Nawilżający płyn micelarny do mycia i demakijażu 3 w 1

Ta seria to nowość w stajni Bielendy.

"BIOTECHNOLOGIA CIEKŁOKRYSTALICZNA 7D 30+ to profesjonalna, niezwykle skuteczna linia kosmetyków przeciwzmarszczkowych nowej generacji, która radykalnie zwalcza wszystkie widoczne oznaki starzenia.
Linia powstała w oparciu o najnowsze osiągnięcie współczesnej technologii – bazę ciekłokrystaliczną zbudowaną na wzór i podobieństwo skóry. Inteligentne formuły przeciwstarzeniowe rewelacyjnie walczą z oznakami upływającego czasu aż na 7 płaszczyznach i gwarantują skórze bardzo dojrzałej spektakularne efekty w redukcji zmarszczek, uaktywnienie mocnych procesów naprawczych oraz ekstremalne nawilżenie. Kosmetyki zostały wzbogacone o najsilniejsze składniki przeciwzmarszczkowe, które wnikają głęboko i osiągają maksymalne stężenie w miejscu działania."

Ja dostałam w prezencie płyn micelarny z tej serii.

"Niezwykle delikatny, nawilżający płyn micelarny Esencja Młodości 3w1 zastępuje mleczko, tonik i wodę. Szybko, starannie i niezwykle skutecznie oczyszcza skórę, usuwa makijaż, pozostałe zabrudzenia i nadmiar sebum. Zwęża i zamyka pory, zapobiega powstawaniu wyprysków, łagodzi podrażnienia.

Płyn jest bezpieczny dla skóry wrażliwej.
0% parabenów, 0% sztucznych barwników, 0% SLS-u

Pojemność: 200 ml
Działanie
Bio kwas hialuronowy intensywnie i długotrwale nawilża i wygładza. Komórki macierzyste z drzewa arganowego głęboko regenerują, odżywiają i wzmacniają skórę. Witamina B3 wyrównuje niedoskonałości skóry wywołane trądzikiem, skutecznie matuje błyszczącą cerę. Płyn natychmiast odświeża i koi, nie wysusza skóry mieszanej i wrażliwej.
Efekt:
Czysta i świeża skóra, wygładzona i intensywnie nawilżona."

Ten płyn micelarny różni się od innych jakich używałam a to dlatego, że się pieni (tego jeszcze nie przerabiałam), ma też wyczuwalny zapach.
Dobrze zmywa makijaż chociaż widziałam już lepiej zmywające micelarne.
Jedno trzeba mu przyznać skóra po nim jest faktycznie nawilżona i odświeżona. Lubię w czasie dnia przetrzeć nim twarz w celu odświeżenia ( w upalne dni będzie jak znalazł).
Ten efekt nawilżenia i odświeżenia przekonuje mnie, że powinnam spróbować krem na dzień z tej serii (kiedy tylko skończy się zima). Zastanawiałam się też czy nie zacząć używać go zamiast toniku po umyciu twarzy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Mój Blog jest Hate Free, nienawistne komentarze nie będą publikowane.

Zachęcam do pozostawiania komentarzy i z góry za nie dziękuję ;)