czwartek, 21 lutego 2013

GoldenEye - Bourjois Black Jack Mascara


Bourjois Volume Clubbing Black Jack Mascara


"Volume Clubbing Black Jack to nowa maskara intensywnie połyskująca czernią ze złotą poświatą. Formuła nowego tuszu do rzęs Bourjois została bowiem wzbogacona o złote mikro drobinki, które sprawią, że makijaż będzie naprawdę glamour.
Dwa pojemne zbiorniczki przechodzące przez całą długość szczoteczki w nowej maskarze sprawiają, że malowanie rzęs będzie jeszcze bardziej efektywne. Dwie strefy zwiększające objętość, składające się z wielu miękkich włókien, zapewnią jednolity efekt makijażu i ekstremalne, nawet 10-krotnie pogrubienie rzęs!
Nowa maskara Bourjois nie tworzy grudek i jest niezwykle wytrzymała także w gorącym i wilgotnym otoczeniu."

 Trudno na zdjęciu uwidocznić te owe "zbiorniczki" ale tak duża szczota z obu boków jest płaska i to chyba o to chodzi.
Tusz faktyczne trzyma się cały dzień, nie obsypuje, a rzęsy są pogrubione. Co do wydłużania rzęs też są lekko wydłużone, ale pogrubione to są faktycznie na maksa aż pod koniec dnia oko mi "ciąży".
Ja z moimi zdolnościami manualnymi zawszę muszę się ubrudzić tuszem a ostatnio coraz częściej mi się to zdarza (im bardziej się staram tym gorzej).
"Złota poświata" jest subtelna , ja ją osobiście zauważyłam w czasie zmywania kiedy zachodziłam w głowę co te złote drobinki robią na waciku kiedy miałam tylko umalowane rzęsy o.O
Chodź jak widzę po zdjęciach te drobinki podkreślają mój kolor oczu.
Tradycyjnie oko bez żadnego tuszu





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Mój Blog jest Hate Free, nienawistne komentarze nie będą publikowane.

Zachęcam do pozostawiania komentarzy i z góry za nie dziękuję ;)