wtorek, 26 lutego 2013

Brokat w wersji dziennej- Golder Rose EXTREME SPARKLE EYELINER

Golder Rose EXTREME SPARKLE EYELINER 06

Bardzo lubię błysk, nie tylko na paznokciach, ale na oczach również. Od dawna uważam, że wspaniale nadaje on się na dzień jak i na wieczór. 
Od dawna jestem fankom makijażu z jakimś "brokatowym", błyszczącym akcentem.



Dlatego też nabyłam:

 "Tusz do kresek o iskrzących brylantami odcieniach. Nadaje spojrzeniu bajeczny, czarujący wygląd. Sprawia, że oczy stają się wyraziste i błyszczące. Perfekcyjnie skomponowana kolekcja kolorów daje możliwość wyboru kosmetyku odpowiedniego zarówno na dzień, jaki i na wieczór."
Producent daje nam wybór z pośród 9 odcieni, ja wybrałam 06
 czyli turkusowy, niebieski


A jak prezentuje się w mojej dziennej wersji:



Jestem z tego produktu tak zadowolona, że na pewno sięgnę po inne kolory.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Mój Blog jest Hate Free, nienawistne komentarze nie będą publikowane.

Zachęcam do pozostawiania komentarzy i z góry za nie dziękuję ;)