piątek, 15 lutego 2013

Letnie klimaty zimą

"Shake, shake, shake, Senora, shake your body line

Shake, shake, shake, Senora, shake it all the time
Work, work, work, Senora, work your body line
Work, work, work, Senora, work it all the time


Senora dances Calypso
Left to right is de tempo
And when she gets the sensation
She go up in the air, come down in slow motion"


Tym przydługim wstępem chce przedstawić kolejne palemki odpowiednie na takie ciemne, pochmurne dni kiedy nie można oglądać słoneczka a na chodnikach leży śnieg.
Port Dickson, Malezja
Użyłam:
Astor Quick'n go! kolor 325 Caribbean sea
Sensique 145




Po raz pierwszy użyłam na nich top coat'a Eveline płynne szkło:
Tu zdjęcia po użyciu go:




Połysk faktyczne jest większy. Co do przedłużenia trwałości nie zauważyłam, mam za to parę innych uwag o których napiszę w oddzielnym poście.
A na koniec piosenka, która zainspirowała mnie w tak okropne dni do takiej letniej manii:


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Mój Blog jest Hate Free, nienawistne komentarze nie będą publikowane.

Zachęcam do pozostawiania komentarzy i z góry za nie dziękuję ;)