czwartek, 29 sierpnia 2013

Zapowiedź: Etude House sweet recipe baby choux base- Mint choux


Mam słabość przyznaje się do wszystkiego co urocze, słodkie i wyglądające jak zabawka :)
Ponieważ potrzebowałam bazy pod makijaż postanowiłam kupić zieloną bazę i tu zaczęły się schody..może L'oreal a może Delia? A może zielony BB z fimy Lioele??? 
Kiedy już absolutnie nie wiedziałam co z sobą zrobić zobaczyłam przeuroczą reklamę (zdecydowanie reklama dźwignią handlu)


I stwierdziłam zaryzykuję.
Poszperałam w necie obejrzałam swache i oto mam mój własny Etude House Sweet recipe baby choux kolor mint choux (najchętniej kupiłabym wszystkie się wie).


W uroczym kartonowym pudełeczku dostałam słoiczek oraz praktyczny patyczek do nakładania:



Co do konsystencji myślałam, że będzie bardziej żelowata (?) tymczasem jest ona stosunkowo rzadka:

Cała recenzja już wkrótce, niech no ja tylko ją poużywam ;) 

1 komentarz:

Mój Blog jest Hate Free, nienawistne komentarze nie będą publikowane.

Zachęcam do pozostawiania komentarzy i z góry za nie dziękuję ;)