wtorek, 5 sierpnia 2014

Jak już kusić to po całości: Etude House Princess Happy Ending





Która z Nas nie pamięta czasów kiedy była zachwycona bajkami Disneya i opowieściami o księżniczkach? Ja pamiętam bardzo dobrze dlatego kiedy zobaczyłam na FB Etude House informacje o tych kosmetykach mało nie padłam. No kuszące śliczności, każdy wzorowany na innej księżniczce i tak mamy tu:

Królewnę śnieżkę

Belle:


Kopciuszka:


Jasmine:

Estetyka kosmetyków z tej linii nawiązuje kolorystycznie do każdej księżniczki.
I tak Królewna śnieżka jest biało czerwona z motywem jabłka, a w jej skład wchodzi szminka  dwa lakiery oraz krem BB jeden z najlepiej się sprzedających kremów BB tej firmy czyli Precious Mineral BB (pisałam o nim TUTAJ ).



Bella z Pięknej i besti posiada w kolekcji piękne delikatne róże z motywem oczywiście jakże by inaczej róży :) do której nawiązuje cała stylistyka.

 Kopciuszek zaś oprócz dwóch lakierów (które są w całej kolekcji) użeknie Nas cieniami w kremie mi one bardzo przypadły do gustu. Tu motywem jest karoca, oczywiście pantofelek i zegar.




Ostatnia jest Jasmine z Alladyna tu jak na razie producent nie rozpieścił Nas zdjęciami a w skład tej linii wchodzi jedynie tusz do rzęs i lakiery (jak na razie). Jeśli chodzi o opakowanie tuszu jakoś nie kojarzy mi się ono z lampą, zaś na opakowaniu lakierów motyw lampy jest widoczny.


Lakiery z całej kolekcji prezentują się następująco:



Mnie ta linia kusi, krem BB jest cudowny więc może jeśli jeszcze będzie kiedy fundusze mi się pojawią zakupie żeby pocieszyć się również opakowaniem. Chodź przyznam się, że cienie w kremie bardzo mnie kuszą a kolory wydają mi się odpowiednie na zbliżający się sezon jesień/zima.

4 komentarze:

  1. Czuje się bardzo skuszona :D Gdzie kupić te cuda? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wydaje mi się, że jedynie ebay albo inne zagraniczne portale bo nawet jeśli pojawi się na allegro obawiam się, że cena będzie zaporowa :(

      Usuń
  2. kosmetyki cudne, księżniczki przeurocze :) wszystkie, ale najbardziej podoba mi się kopciuszek.... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie chyba też najbardziej kuszą te cienie ;)

      Usuń

Mój Blog jest Hate Free, nienawistne komentarze nie będą publikowane.

Zachęcam do pozostawiania komentarzy i z góry za nie dziękuję ;)