czwartek, 19 lutego 2015

Color Alike Black Saint

Po postach typowo makijażowych czas na post o paznokciach. Lubuję się w jasnych kolorach i krwistych czerwieniach, soczystych malinach, letnich koralach i dziewczęcych pastelach jednak czasami mam taki nastrój, że tylko czernie, granaty. I takim lakierem jest właśnie Black Saint czyli głęboka czerń z mnóstwem holograficznego pyłku.


holograficzny pyłek w słońcu czyli to co tygryski lubią najbardziej.


Na paznokciach dość ciężko było mi uchwycić ów pyłek jednak starałam się jak mogłam ;)




Co do trwałości... była lepsza niż innych, które mam np: O w bombkę! lakier wytrzymał dwa dni. Efekt fajny ale trwałość zatrważająca.

2 komentarze:

Mój Blog jest Hate Free, nienawistne komentarze nie będą publikowane.

Zachęcam do pozostawiania komentarzy i z góry za nie dziękuję ;)