wtorek, 3 lutego 2015

Kanebo Sensai 38°C mascara

 Na fali mojego zadowolenia mascara z Clinique, która dawała wspaniały efekt i wystarczyło zmyć ją ciepła wodą pisałam o niej TUTAJ Panie w drogerii doradziły mi nieznacznie droższą mascare Kanebo Sensai 38°C Separating & Lengthenining.



Mascara ma wydłużać i rozdzielać rzęsy pozostając delikatną zarówno dla oczu jak i dla rzęs, które jak twierdziły panie w drogerii mają być również mocniejsze dzięki proteinom jedwabiu znajdującym się w tuszu. czy tam są nie wiem :)
Tusz znajduje się w dość eleganckim kartoniku jak za ok 125 zł można spodziewać się elegancji. Sama różdżka jest toś ascetyczna i kojarzy mi się z czymś z dziedziny medycyny, ale za chińskiego boga nie mogę sobie przypomnieć teraz z czym.


Szczoteczka jest klasyczna nie jest silikonowa.


Co do efektu:








Jak widać rzęsy są faktycznie rozdzielone i lekko wydłużone ale efekt jest jednak dość dzienny, podczas gdy ja jestem wielbicielką efektu teatralnych rzęs, jeśli ktoś również może się rozczarować.

+ głęboka czerń
+ formuła która nie podrażnia oczu
+ łatwe zmywanie ciepłą wodą
+ rozdzielone wydłużone rzęsy
+ wygodna szczoteczka
+ trwałość: niestraszne mu deszcz. śnieg czy łzy jedynie ciepła woda :)
+ nie osypuje się
+ nie odciska się

- cena

+ / - naturalny efekt

Gdybym dysponowała portfelem bez dna z chęcią ten tusz zostałby moim tuszem "make up no make up", za to że bardzo ładnie je podkreśla sprawiając że naprawdę wyglądają naturalnie przy czym jest bardzo trwały.

2 komentarze:

Mój Blog jest Hate Free, nienawistne komentarze nie będą publikowane.

Zachęcam do pozostawiania komentarzy i z góry za nie dziękuję ;)