poniedziałek, 8 czerwca 2015

Letni Pop Art na oku: Wet'N'Wild Color Icon Eyeshadow Palette, Art in the Streets 391A


Makijaż w kolorach iście ze stylu pop art wykonałam przy użyciu paletki Wet'N'Wild za pożyczenie której dziękuje wake up-make up! . Firma ta jest raczej nie dostępna w Polsce chociaż w Malezji widziałam ją w drogeriach :( Oprócz paletki użyłam:
* Podkład L'oreal True Match w odcieniu N1
* Korektor L'oreal True Match w odcnieniu 1
* Bazę pod cienie z wibo (muszę napisać jej recenzję)
* Lovely Kiss Kiss lips w kolorze nr 2
* Tusz o którym zapomniałam na zdjęciu to Lovely, Curling Pump Up Mascara




Całość zaś prezentuje się tak

Powiem szczerze, że kolory dobrane w paletce nie umożliwiają wykonanie makijażu dziennego, poza tym potrzebują mocnej bazy najlepiej białek kredki z NYXa której ja akurat nie posiadam a która podbiłaby kolory z tej paletki. 
Niestety kolory w niej zawarte mają tendencję do podkreślenia zmęczenia lub wręcz stworzenia takiego efektu nawet kiedy nie jesteśmy zmęczone. 
Jednak jeśli ktoś lubi zaszaleć znajdzie tam energetyczne kolory na lato.

2 komentarze:

  1. Lubię niebieskości na powiece, ale przy takich kolorach rzęsy powinny być mocniej wytuszowane ;)

    OdpowiedzUsuń

Mój Blog jest Hate Free, nienawistne komentarze nie będą publikowane.

Zachęcam do pozostawiania komentarzy i z góry za nie dziękuję ;)