wtorek, 2 czerwca 2015

Codzienniak podkreślający szarą, niebieską tęczówkę

Przeglądając blogi czy kanały urodowe na YT zauważyłam, że królują tam makijaże wieczorowe, czy ogólnie mówiąc wyjściowe. Ja rzadko kiedy wychodzę jakoś nocą na tzw "clubbing" i większość mojego makijażowego życia upływa w tzw. makijażu dziennym. Nie wyobrażam sobie mieć jednego makijażu dziennego chyba bym oszalała. Mój makijaż zależny jest od pogody i od mojego humoru. Ponieważ statystycznie najczęściej nosimy makijaż dzienny dziś kolejny dzienniaczek, który dodał mojej cerze blasku oraz podkreślił moją tęczówkę. Myślę, że nada się dla wszystkich dziewczyn o jasnych oczach ;) 


Arsenał kosmetyków których użyłam do makijażu dziennego jest nawet imponujący :) 

Twarz:
* BRTC Jasmine Water BB cream mój hit, ulubieniec i miłość wśród kremów BB, kocham go!
* Puder bambusowy z BU.
* Róż z MAC w odcieniu All day.
* Rozświetlacz to Mary Lou od The Balm i nie używam już innych odkąd pojawiła się u mnie "Marychna".

Oczy:
* Too Faced Chocolate Bar jest to wspaniała paletka, której nie zamieniłabym na nic innego. Można nią wyczarować wszystko a kolory w niej dobrane idealnie nadają się do mojej szarawej tęczówki. Konkretne cienie w tym makijażu to : White Chocolate na całą powiekę, Milk Chocolate zmieszane z Salted carmel w załamaniu powieki, wzdłuż linii rzęs zaś Cherry Cordial czyli brązowo czerwony cień to właśnie on wydobędzie kolor z jasnej tęczówki. 
*Na linię wodną zaś Max Factor kredka w odcieniu cielistym.
* Tusz zaś Maybelline, Rocket Volum’ Express Mascara w odcieniu brązowym.

Usta:
* MAC Creme Cup czyli idealna dzienna szminka. Kiedy ją mam na ustach często słyszałam pytanie co to? 

A teraz efekt:






Na szyi widać uczulenie. Zaś moje brwi są w nieładzie ale niestety moim zdaniem są za cienkie i chcę wrócić do moich grubych i poczochranych brwi :P 



5 komentarzy:

  1. Bardzo przyjemny, subtelny dzienniaczek. Miałam kiedyś Mary Lou, ale zupełnie się u mnie nie sprawdziła. Wolę rozświetlacz z Make Up Academy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje. U mnie natomiast Mary Lou sprawdza się idealnie wszelkie inne rozświetlacze poszły w odstawkę.

      Usuń

Mój Blog jest Hate Free, nienawistne komentarze nie będą publikowane.

Zachęcam do pozostawiania komentarzy i z góry za nie dziękuję ;)