czwartek, 20 grudnia 2012

Baśnie tysiąca i jednej nocy "Opowiadanie o biedaku i jego szlachetnym przyjacielu"


Opowiadanie o biedaku i jego szlachetnym przyjacielu




Czarny kolor jest bardzo klasyczny i elegancki, po dodaniu do niego złotego  uzyskuje on iście bizantyjski przepych. 
Uwielbiam jak wszystko się świeci i migocze, dlatego też dla mnie połączenie czerni ze złotymi elementami jest klasycznym sposobem na uzyskanie barokowego przepychu w  prosty sposób.

W okresie świąt, sylwestra i karnawału w tym roku modny jest styl "na bogato", polecam zebrane w jednym poście wszystkie obowiązujące trendy TUTAJ .
Użyłam: 

my Secret 121, Joko Arganowe odżywienie czyli odżywka nie używana przeze mnie jak odżywka. Po wyschnięciu lakieru my secret pociągnęłam paznokcie  odżywką joko i na mokrą odżywkę nałożyłam brokat

oraz 
czarny "brokat" w formie niteczek


złoty brokat drobny z większymi plastrami miodu


do nałożenia brokatu posłużyły mi pędzelki w pierwotnym założeniu producenta do cieni jednak na 100% nie nadają się one w tym celu 








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Mój Blog jest Hate Free, nienawistne komentarze nie będą publikowane.

Zachęcam do pozostawiania komentarzy i z góry za nie dziękuję ;)