sobota, 13 kwietnia 2013

Holika Holika Petit Clearing


Kremy z serii Petit mają urocze opakowanie z koteczkiem. Linia ta zawiera krem Moisture, którego recenzję  i prezentacje według mnie krycia jakiego nie powstydził  by się żaden podkład można zobaczyć Tutaj KLIK, Essential (którego recenzja wkrótce), Watery (na który się nasadzam :)), Clearing oraz Shimmering (nad którym myślę intensywnie).
 Petit  zawierają 30 ml, Skin79 (które bardzo lubię) zawierają 40g nie jest to jakaś drastyczna różnica. Co do opakowania petitki mają jak dla mnie bardziej młodzieżowe, słodkie opakowanie.
Jak już wspominałam TUTAJ kupiłam Bebiki z Holiki. Nie powiem, że przede wszystkim moją uwagę na nie zwrócił wygląd opakowania (te kociaki są przesłodkie) i cena około 30zł ( w Polsce na ebayu można znaleść taniej).
Tak więc w sumie pierwsze wrażenia na temat BB Petit Clearing
Co mówi producent na temat tego specyfiku:
"Oczyszczający krem BB z filtrem SPF 30. Ekstrakty z olejku drzewa herbacianego leczą podrażnienia i zaczerwienienia oraz oczyszczają skórę. Krem redukuje wydzielanie sebum i sprawia, że skóra jest matowa i komfortowa. Zawiera olejek z drzewa herbacianego.
Produkt przeznaczony jest do cery mieszanej i tłustej."

Kolor:

Po roztarciu (nie tak dużej kropli jak na zdjęciu):

 A teraz efekt (uwaga ta część zawiera drastyczne zdjęcia oglądasz na własną odpowiedzialność ;) ) Nie napiszę, które zdjęcia są przed a które po myślę, że widać to bez komentarza.







Zalety:
+Krem ma piękny zapach
+Mocne krycie (jak na BB to wyjątkowo mocne), takiego krycia spodziewałabym się raczej po podkładzie
 +Jest wydajny
+ Skóra po nim jest odprężona (nie ściągnięta, ani napięta)
+ Nie jest to krem BB z tzw wykończeniem na "wysoki połysk" jak np. Skin79 Snail BB, więc nie wymaga pudrowania 
+Nadaje się jako korektor pod oczy
+Cena
Wady:
-Jak dla mnie osoby z wiecznym katarem siennym za szybko znika z nosa (ale trudno mu się dziwić jeśli traktuję go chusteczką higieniczną kilkaset razy), jego trwałość oceniam jak na razie jako 4 na 10 (zobaczymy co będzie w miarę dłuższego używania, bo wtedy można zmienić zdanie diametralnie). 

Uważam, że jest to lekki i przyjemny bebik, dobrze kryjący, mający satynowe wykończenie (w kierunku pudrowego). 

Ponieważ dość łatwo może mnie skusić do zakupów wygląd sklepu ciesze się, że w Polsce nie mamy nic w klimacie sklepu Holika Holika, gdyż byłabym bankrutem.



1 komentarz:

Mój Blog jest Hate Free, nienawistne komentarze nie będą publikowane.

Zachęcam do pozostawiania komentarzy i z góry za nie dziękuję ;)