piątek, 22 sierpnia 2014

Jedwabna odżywka do włosów z keratyną i elastyną z kolorówki


O swoich problemach włosowych pisałam już jaki czas temu w związku z tarczycą KLIK. To wypadanie zmotywowało mnie do zmiany pielęgnacji włosów, nie jestem i raczej nie zapowiadam się na włsomaniaczkę a moja pielęgnacja powinna ograniczyć się do jakiegoś szamponu i spłukiwanej odżywki bez większych udziwnień. Raz w tygodniu zwykle w niedzielę jestem w stanie posiedzieć pół godziny w ręczniku na głowie aby skądinąd bardzo dobra odżywka Waxu miała szansę. Znając już sklep kolorówka i lubiąc bardzo ich produkty zdecydowałam się na samodzielną robotę odżywki. A mając dwie lewe ręce wole żeby wykonanie odżywki odbywało się bez sprawdzania pH, łaźni wodnych itd. im prościej tym lepiej. Czytając opis wykonania produktu odkryłam, że ma szansę być ono banalnie proste i w zasadzie miałam rację wykonanie tej odżywki sprowadza się do wymieszania wszystkich składników razem w kolejności, którą dostajemy napisaną na instrukcji jednym słowem wszystko jest bardzo "łopatologicznie".

Producent obiecuje nam  lekką odżywkę do włosów  bez spłukiwania. "Emulsja zawiera białka jedwabiu, przywracające włosom odpowiednie nawilżenie, elastyczność i zmniejszające szorstkość, oraz keratynę odbudowującą i chroniąca strukturę włosa, nadającą połysk i utrzymującą nawilżenie. Odżywka jest wzbogacona elastyną, która pobudza wzrost włosów, nadaje im miękkości, poprawia rozczesywalność i chroni przed czynnikami zewnętrznymi. Liposomowy ekstrakt wzmacniający włosy przyspiesza ich wzrost, zapobiegające wypadaniu, regeneruje i odbudowuje strukturę włosa, nawilża i uelastycznia, przywraca zdrowy wygląd i połysk. Specjalnie dobrane oleje makadamia i kokosowy nawilżają, odżywają, regenerują i wygładzają włosy. D-pantenol pomaga utrzymać wilgotność włosów oraz poprawia ich kondycję. Odżywka chroni przed promieniowaniem UV, zapobiega rozdwajaniu i łamaniu się włosów. Jest odpowiednia do każdego rodzaju włosów, nie obciąża ich, jest bardzo wydajna." (informacja ze strony producenta: TUTAJ ). 

Jeśli chodzi o wykonanie odżywki wykonanie jej jest tak banalnie proste, że aż śmieszne a sama odżywka okazała się być na tyle dobra, że zakupiłam już drugie opakowanie.


Odżywkę należy wgniatać w wilgotne włosy, jest ona dość rzadka o specyficznym zapachu, który jednak nie zostaje na włosach.



+ nie obciąża włosów
+ włosy są błyszczące i ładnie się układają
+ nie podrażnia ani nie uczula

- BRAK

Ponieważ w związku z wypadaniem włosów musiałam je obciąć :( pragnę wrócić do ich wcześniejszej długości niestety w związku z tarczycą zauważyłam również, że włosy wolniej rosną o.O mimo to jednak z chęcią dołączę się do akcji Eter na włosowym tropie : KLIK i zmotywuję się do jakiegoś działania mającego poprawić nie tylko stan moich włosów ale przyspieszyć porost jeśli ktoś chciałby motywować się w większej grupie to jest czas do 27 sierpnia. Ja z dniem dzisiejszym ogłaszam, że długość moich włosów to 22 cm licząc od czubka głowy mierzone na sucho (35 cm jeśli liczymy od "początku" czyli od linii włosów).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Mój Blog jest Hate Free, nienawistne komentarze nie będą publikowane.

Zachęcam do pozostawiania komentarzy i z góry za nie dziękuję ;)