niedziela, 6 grudnia 2015

Makijaż o zapachu czekolady czyli Smokey w odcieniu starego złota

Jak można domyślać się po tytule w makijażu użyłam pachnącej czekoladą palety od Too Faced Chocolate Bar, ciągle zalegają mi makijaże wykonane jej siostrą Semi Sweet, ale dziś postanowiłam pokazać Wam makijaż w odcieniu starego złota. Wykonany właśnie tą paletką o której pisałam TUTAJ. Zapraszam na makijaż



Do makijażu oka użyłam bazy pod cienie w tej roli ostatnio króluje u mnie Paint Pot z MACa w kolorze Painterly oraz cieni z czekoladowej palety:
*White Chocolate
*Milk Chocolate
*Gilded Ganache
*Triple Fudge
*Creme Brulee
*Tusz to mój ukochany Lancome Grandiose <KLIK>
*Korektor pod oczami to MAC pro longwear concealer NW20 <KLIK>
*Podkład to Lancome Teint Idole Ultra 24 H

Z góry przepraszam za słabe światło, (rozważam zakupienie lampy) przy obecnej porze roku ciężko zrobić zdjęcia makijażu a w słabym świetle aparat "zjada" kolory. Jednak wychodzę do pracy jest ciemno, wracam jest ciemno czy tak jak w tym wypadku wyskakuje ze znajomymi do baru jest ciemno :/ Mam nadzieję, że pomimo zjedzonych kolorów jest "coś" widać oraz, że przejścia kolorów są dobrze rozblendowane.








Mimo, że w palecie nie ma koloru starego złota cień Gilded Ganache w połączeniu z Creme Brulee właśnie taki efekt na oku pozostawił. Nie skromnie powiem, że makijaż zebrał parę komplementów od dziewczyn obecnych na spotkaniu dlatego pewnie go powtórzę, wydaje mi się idealny na święta. Może wtedy światło będzie łaskawsze. 

4 komentarze:

  1. Ślicznie akurat na zbliżający się sezon świąteczno-karnawałowy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję go odtworzyć przy lepszym świetle, ale kolory typowo świąteczne w moim odczuciu no i ten zapach czekolady ;)

      Usuń

Mój Blog jest Hate Free, nienawistne komentarze nie będą publikowane.

Zachęcam do pozostawiania komentarzy i z góry za nie dziękuję ;)