piątek, 25 maja 2018

Czym pachnie moje lato- perfumy na sezon letni


Lato jest taką porą roku na Naszej szerokości geograficznej, że zdarzają się afrykańskie upały i zimne deszczowe dni.
Czemu przy wstępie o perfumach piszę o pogodzie? Ponieważ dla mnie ma ona znaczenie. Po inne zapachy sięgam kiedy słońce świeci i jest +35 st. C , a po inne w pochmurny chłodniejszy dzień.



Lato dla mnie pachnie świeżo, ważne jest aby zapach nie męczył nie dusił. Aby nie był przytłaczający. Jednocześnie wybór perfum uzależniony jest nie tylko od pogody, ale również czynników takich jak: mój nastrój danego dnia, co planuje w dany dzień oraz co na siebie zakładam ;)

Najczęściej w moich letnich perfumach przewija się motyw ogórka, zresztą same zobaczycie.

Oczywiście każdy zapach odbiera inaczej i to sprawa uniwersalna, ale ja staram się latem omijać słodziki i ulepki, mimo to i taki zapach znajdziecie na mojej liście.

MOJE PERFUMY NA LATO


DKNY Be Delicious 

zapach nie jest jakoś uznany wśród krytyków, mimo to w mojej opinii świeży (nuty ogórka), słodszy zapach. Idealny na ciepłe dni. Nuta głowy: magnolia, ogórek. Bazę tworzy bursztyn, drzewo sandałowe i nuty drzew. Nuty serca to:fiołek, konwalia, róża, tuberoza, zielone jabłko.



CK One Summer 2015

jest to zapach unisex dlatego jest mniej słodki, a bardziej zdecydowany, orzeźwiający. Nuty głowy to gin, tonic water, cytryna i skórka cytryny, arbuz, jałowiec i lima. Nuty serca twarzą anyż, imbir i ogórek. Bazę tworzy bursztyn, paczula, piżmo i nuty drzewne.


Beyonce Rush 

są to perumy słodsze od dwóch poprzednich. W moim odczuciu jest im daleko do plastikowej landrynki, ale dla niektórych mogą być za słodkie. Są to typowo kwiatowo-owocowe perfumy. Nutę głowy tworzą w nich:czereśnia, czerwona pomarańcza, marakuja. Baza to: bursztyn, drzewo tekowe, piżmo. Zaś serce tworzy: hibiskus, kwiat mango, orchidea


Avon Luck for her

 są to zdecydowanie najbardziej płaskie perfumy z tego zestawienia, dlatego też znalazły się na końcu. Zapach jest średnio trwały, a przez swą małą skomplikowaność w upalne dni daje odpocząć. Nuty głowy tworzą: bergamotka, czerwone jagody, mandarynka. Nuta serca to cereus i białe kwiaty, zaś nuta bazy to drzewo sandałowe.

Nie posiadam , ale zasługują na wspomnienie

DG Light Blue 

są to lekkie kwiatowo- owocowe perfumy. Nie są tak sztuczne jak Beyonce, ani tak słodko przytłaczające. Dla mnie to taki świeży powiew słodkości. Głowa to: cedr sycylijski, dzwonek okrągłolistny, japoński kwiat wiśni. Baza: bursztyn, drzewo cytrynowe, piżmo. Zaś serce: bambus, Biała róża, jaśmin.

Post powstał w ramach PROJEKTU LATO we współpracy z:



Nie zapomnijcie sprawdzić czym pachną w lato ;)

6 komentarzy:

  1. DKNY odbieram jako mdłe, a Rush wydaje mi się jakiś taki słodki, lepki jak na lato... Za CK Summer, a już szczególnie DG Light Blue- oj tak :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rush jest to największy ulepek z tego zestawu. DKNY jest zdecydowanie ogórkowy może to dlatego jest mdły.

      Usuń
  2. ja na wakacje lubie świeże zapachy :)

    Zapraszam!
    mój blog
    mój instagram

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mojego nosa te, które wymieniłam są świeże ;)

      Usuń
  3. Pani, ja to takich perfum nie używałam ;) Kiedyś w Rossku wąchałam Beyonce Rush i mi się podobało ;)
    Ale i tak z Tobą już zawsze będzie mi się kojarzył zapach Thierry Mugler Angel :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój ukochany zapach <3 ale raczej sezon zimowo jesienny.

      Usuń

Mój Blog jest Hate Free, nienawistne komentarze nie będą publikowane.

Zachęcam do pozostawiania komentarzy i z góry za nie dziękuję ;)