czwartek, 17 maja 2018

Co nowego na blogu czyli zapowiedzi blogowe


Dziś chciałam podzielić się z Wami pomysłami na nowe serie, które pojawią się na blogu.



Od jakiegoś czasu chodziła za mną polska blogowa wersja "Youtube make me buy it", jednak w moim przypadku często nie tylko YT, ale właśnie blogi zmusiły mnie do kupna. I dlatego zamierzam pokazać wam co takiego kupiłam, pod wpływem internetów. A wszystko to w cyklu: "Zmusiły mnie do kupna".

Czytając czasem niektóre teksty w internecie zastanawiam się skąd one się biorą? Zainspirowało mnie to do dzielenia się z Wami moimi przemyśleniami na temat tego co akurat wpadło mi w oko w "internetach". Dlatego też pojawi się na blogu "Piątkowy kącik głupot z netu, czyli zasłyszane w internetach".

Mam nadzieję, że posty się wam spodobają a mi ich pisanie sprawi wiele radości. 

6 komentarzy:

  1. czekam, szczególnie na kącik piątkowy!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nowe wpisy zapowiadają się ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja także czekam przede wszystkim na piątkowe głupoty z netu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ma nadzieję, że się spodoba i że podołam oczekiwaniom :)

      Usuń

Mój Blog jest Hate Free, nienawistne komentarze nie będą publikowane.

Zachęcam do pozostawiania komentarzy i z góry za nie dziękuję ;)