niedziela, 17 sierpnia 2014

MISSHA CREAMY LATTE CLEANSING FOAM STRAWBERRY


Po moich miłych doświadczeniach z myjącymi piankami rodem z Korei (pisałam o nich: Etude House TUTAJ , Missha TUTAJ) zakupiłam truskawkową piankę Misshy.
Seria Creamy Latte składa się z pianek: czekoladowej jest to wariant dla skóry suchej (jak zapewne wiadomo większości z was firma Missha weszła na Polski rynek i ta wersja jest dostępna w ich sklepie internetowym za 24,99 zł), zielona herbata dla skóry tłustej oraz truskawka dla skóry normalnej. Byłam bardzo zadowolona z pianki Etude House dla skóry tłustej jednak tym razem postanowiłam spróbować dla skóry normalnej skuszona tą truskawką, oraz moim doświadczeniem z truskawkowym peelingiem se Skinfooda ( TUTAJ )
Producent obiecuje nam: miękką kremową konsystencję pianki, oczyszczającą skórę bez wysuszania. Skóra oczyszczona z pozostałości makijażu, sebum i zanieczyszczeń, pozostawiona miękka dzięki odżywczym właściwością pianki. Pianka pozostawia uczucie aksamitnej miękkości. Odżywcze białka mleka, nawilżają skórę, pozostawiając ją miękką i elastyczną z delikatnym zapachem świeżego truskawkowego latte.

Piankę dostajemy zapakowaną w solidną tubę z aplikatorem. Objętość pianki to 172ml. konsystencja jest bardzo kremowa o przyjemnym różowym kolorze.


Pianka bardzo dobrze się pieni, mała ilość wystarczy na wyprodukowanie dużej ilości piany którą spokojnie umyjemy twarz.

+ dobrze oczyszcza
+ nie wysusza
+ nie powoduje wysypu niespodzianek
+ wydajna
+ pozostawia skórę miękką, nie ściągniętą

- zapach. Nie sądziłam, że coś co w teorii jest truskawkowe może pachnieć tak ohydnie. Jest to chemiczny zapach bynajmniej nie kojarzący mi się z truskawką.

Oprócz zapachu z pianki jestem zadowolona, nawilża, oczyszcza robi to co napisał producent jednak ten zapach. Dlatego też nie kupie jej ponownie ani nawet nie spróbuje innych z tej serii.
Jeśli chodzi o dostępność tak jak pisałam wyżej wersja czekoladowa jest do dostania w polskim sklepie internetowym marki Missha, truskawka i zielona herbata do dostania na ebayu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Mój Blog jest Hate Free, nienawistne komentarze nie będą publikowane.

Zachęcam do pozostawiania komentarzy i z góry za nie dziękuję ;)