wtorek, 22 kwietnia 2014

Missha Super Aqua

Kupując mój ulubiony krem BB, o którym pisałam TUTAJ dostałam próbkę tego specyfiku od Misshy. O tym, że próbka potrafi uratować twarz i pieniądze przekonał mnie Sleeping Pack Tony Moly KLIK.
W tym wypadku historia potoczyła się inaczej, ale na początek coś o produkcie:
"Missha Super Aqua Refreshing Cleansing Foam dogłębnie zmywa bród i usuwa martwe komórki z powierzchni skóry. Dodaje jej jednocześnie wigoru dzięki tatarakowi trawiastemu i wierzbie. Dostarcza witamin i minerałów z wody morskiej oraz koi skórę dzięki zawartości wody z róży damasceńskiej. Oczyszcza, dodaje energii i poprawia witalność naskórka z uwagi na dodatek pudru z perły, turmalinu i ametystu.
Delikatna pianka oczyszczająca pomaga nawilżyć skórę
"


Specyfik ma zawierać: 
Wodę z Błękitnej Laguny (?), która pomaga oczyścić skórę, zredukować epidermalną utratę wilgoci, zapewnić optymalne nawilżenie, redukuje zaczerwienienia, wspomaga detoksykację, wspomaga zdrowy wzrost komórek naskórka i poprawia krążenie krwi
Ekstrakt z czarnej wierzby o  działaniu antybakteryjnym, zawiera kwas beta-hydroksylowy [salicylowy], który pomaga w walce z trądzikiem, wygładza zmarszczki i nierówności skórne, rozjaśnia przebarwienia posłoneczne
Ekstrakt z tataraku trawiastego pomaga on utrzymać cerę bez wyprysków. Naturalne źródło kwasów tłuszczowych, które pomagają naprawić naturalną barierę lipidową i poprawiają możliwości zatrzymywania wilgoci w naskórku. Cukry takie jak fruktoza, glukoza i maltoza są naturalnym źródłem energii komórek, a olejki eteryczne uzyskane z tej rośliny pomagają skórze odpocząć oraz chronią ją przed infekcjami grzybiczymi i drożdżakowymi.
Róża damasceńska odświeża, nawilża oraz przywraca naturalne pH
Woda kryształowa  zrobiona na bazie pudru perłowego, ametystowego i proszku z turmalinu poprawia poziom nawilżenia i energii, pomaga skórze utrzymać idealny poziom nawilżenia.
Brzmi kusząco? Pianka ma usuwać martwy naskórek, nawilżając, utrzymując skórę czystą i bez wyprysków marzenie.
Próbka, którą miałam wystarczyła na 4 krotne zastosowanie więc wydaje mi się, że wydajność będzie dobra.

+ skóra oczyszczone, po zastosowaniu miałam wrażenie, że moja skóra aż piszczy
+ wygładzona skóra, która lepiej przyjmuje aplikacje kremów
+ nie wysusza ani nie podrażnia
+ aplikacja dość przyjemna, z powodu próbki ciężko mi powiedzieć czy faktycznie jest to piana, ale aplikacja była przyjemna a pianka gęsta
+ usuwa makijaż

- dostępność 
Na ebayu cena to około 35 zł za 200 ml. Przyznam szczerze, że ta próbka skusiła mnie na pełnowymiarowe opakowanie oraz zachęciła do bliższego zapoznania się z oczyszczającymi produktami tej firmy. Myślałam, że po odkryciu mojego świętego Graala oczyszczania jakim jest czarne mydło (o którym pisałam: TUTAJ , TUTAJ ,TUTAJ ) nie znajdę nic lepszego a tu proszę produkt zaciekawił mnie i to bardzo.















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Mój Blog jest Hate Free, nienawistne komentarze nie będą publikowane.

Zachęcam do pozostawiania komentarzy i z góry za nie dziękuję ;)