środa, 9 kwietnia 2014

Skin79 Super+ BB fioletowy


Krem ten kupiłam jakiś czas temu razem z jego zielonym bratem o którym pisałam TUTAJ . Po rozczarowaniu z nim związanym zwlekałam z recenzją tego produktu czy się pomyliłam? Zobaczmy ;) Opakowanie, które posiadam to miniaturka.


Ma to być: "Wielofunkcyjny krem BB który nawilża skórę, ukrywa niedoskonałości,chroni przed promieniami UVA i UVB. Idealny dla suchej skóry, zawiera `Oil Touch Complex` który zapewnia skórze odżywienie. Pozwala ukryć niedoskonałości skóry Bez parabenów, olejów mineralnych i olejów zwierzęcych."
Krem ten ma być przeznaczony do skóry suchej, którą ma stymulować do wytwarzania kolagenu i elastyny, zawiera również puder szafirowy, którego zadaniem jest rozświetlenie skóry. Standardowo ponadto działanie przeciwzmarszczkowe i rozjaśniające plus filtry SPF 40 PA+++. W zasadzie po opisie krem dla mnie. Co do koloru:





Dla mnie jest trochę ciemny chociaż dobrze rozsmarowany nie aż tak. Krem ma też zapach, który mi się z czymś kojarzy jednak nie jestem w stanie powiedzieć z czym i nie jestem tym zapachem zachwycona.

Efekt na górze zdjęcie bez niczego pod spodem z bebikiem


 
Krem ma lekkie krycie. 
+ filtry UV
+działanie nawilżające

- kolor dla mnie za ciemny
- trwałość bardzo łatwo ściera się z twarzy
- efekt ogólny, skóra po nim nie wygląda na zdrową i bez makijażu
- zapach mi przeszkadza 

Nie wiem czemu ale zarówno zielony jak i ten fioletowy krem BB mi nie podeszły, nie pasuje mi trwałość, krycie i ogólny efekt. Ponadto sprawdziłam  cenę na ebayu pełnego opakowania jest jakoś horrendalnie wysoka niewspółmierna do efektu. Dlatego też na pewno się nie skuszę na pełnowymiarowe opakowania tych kremików. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Mój Blog jest Hate Free, nienawistne komentarze nie będą publikowane.

Zachęcam do pozostawiania komentarzy i z góry za nie dziękuję ;)