sobota, 31 maja 2014

Etude House czyli dogłębne oczyszczanie na każdy miesiąc


Jakiś czas temu wypróbowałam próbkę pianki myjącej Misshy Super Aqua KLIK do tego czasu wydawało mi się, że nic nie pobije czarnego mydła (można o nim przeczytać: TUTAJ oraz TUTAJ ) a tu takie zdziwienie. Pianka od Misshy spisała się świetnie w pierwszej chwili myślałam żeby ją kupić, ale nie byłabym sobą gdybym nie chciała wypróbować czegoś innego i tak trafiłam na piankę myjącą z Etude House.


Zdecydowałam się na piankę z linii Every month cleansing foam, ten pomysł wydaje mi się dość zabawny czyli 12 pianek przygotowanych na dwanaście miesięcy w roku kiedy to nasza skóra oczekuje czego innego.
1. Styczeń: Awokado&Masło (masło z awokado :P ) ma głęboko nawilżające właściwości, powstrzymuje parowanie wody ze skóry. Jak wiadomo skóra w okresie zimy bardzo się przesusza, ogrzewanie, zmiany temperatury, wiatr śnieg itd.
2. Luty: Granat&Jagody przywraca skórze elastyczność
3. Marzec: Jabłko&Pomidor rozjaśniające/rozświetlające cerę właściwości, w sam raz po zimie na zmęczoną i zszarzałą skórę.
4. Kwiecień: Cytryna&Czosnek oczyszczające i wybielające właściwości
5. Maj: Zielona Herbata odświeżające i oczyszczające działanie, usuwa nadmiar sebum (ten miesiąc właśnie zakupiłam)
6. Czerwiec: Drzewo Herbaciane przeciwdziała problemom skórnym, uspokaja cerę.
7. Lipiec: Aloe vera uspokaja podrażnioną skórę
8. Sierpień: Borówka działanie rewitalizujące dla skóry zmęczonej
9. Wrzesień: Ryż nawilżenie
10. Październik: Zielone warzywa: szpinak i brokuł działanie oczyszczające i nawilżające
11. Listopad: Orzechy włoskie działanie odżywcze i wygładzające
12. Grudzień: Czerwone wino usuwa delikatnie martwy naskórek, działanie nawilżające i zmiękczające.

Jak widać wybór jest spory, ja skusiłam się na 5. Maj czyli odświeżającą i oczyszczającą zieloną herbatę.


100 ml produktu zamknięte jest w estetycznym, przyjemnym dla oka opakowaniu z miękkiego plastiku z wygodnym dozownikiem.

Aby mieć pewność, że nikt przed nami nie otworzył produktu jest on zabezpieczony.


Jeśli chodzi o użytkowanie ten produkt jest niesamowicie wydajny. Wielkością ziarenka zielonego groszu umyłabym dwie twarze, ale ciężko mi wydusić mniej. Konsystencja jest dość gęsta, nie jest to pianka jak w nazwie raczej gęsta bita śmietanka. Po umyciu twarz jest oczyszczona, odświeżona mam wrażenie, że aż piszczy z radości, wszelkie krostki i wypryski goją się jakoś szybciej. Produkt zmywa pozostałości makijażu i radzi sobie z tym genialnie czy to podkład czy BB krem.

+ wydajność
+ miły zapach
+ oczyszczanie
+ konsystencja
+ estetyka i higiena użytkowania czyli wygodne i ładne opakowanie :)

- dostępność

Cena za 100 ml wynosi ok 22 zł na ebayu ale ta wydajność jest porażająca :)

1 komentarz:

Mój Blog jest Hate Free, nienawistne komentarze nie będą publikowane.

Zachęcam do pozostawiania komentarzy i z góry za nie dziękuję ;)