piątek, 27 lutego 2015

Karmin twych ust. #1 Blada cera czerwone usta?

Jakiś czas temu usłyszałam opinię która zmroziła mi krew w żyłach i wprawiła w lekkie zdziwienie a mianowicie, że czerwone usta nie pasują do bladej cery. To doświadczenie tak na mnie wpłynęło, że postanowiłam napisać takiego oto pogadankowego posta o czerwonych ustach.

Ten post można by zacząć baśniowo czyli od Królewny Śnieżki, której usta czerwone jak krew zestawione były z białym jak śnieg licem. 


Takie zestawienie jest oczywiste ponieważ czerwień wybija sie na tle bladej skóry. Jest też bardzo popularne w śród gwiazd które mają bladą karnację.
Oto kilka przykładów:
Uważana za ikonę sexu Marylin Monroe równiez bazowała na tym zestawieniu blada skóra czerwone usta


Pomysł na tego posta skrystalizował mi sie kiedy oglądałam ostatnio film "Diabeł ubiera się u Prady"  od razu przypomniała mi się ta zasłyszana opinia, że blada cera nie pasuje do czerwonych ust. Anne Hathaway nie można odmówić bladej cery, a ten makijaż:


powala klasą. Prosty makijaż oka zestawiony z mocnymi czerwonymi ustami klasa i elegancja w jednym.

 Czerwone usta kojarzą się również z pin up, oraz są w samym swym założeniu seksowne czego przykładem np.  Dita von Tease





 oraz kilka innych gwiazd z czerwonymi ustami:





jeszcze raz Anne Hathaway tym razem zdjęcie z czerwonego dywanu.

kilka gwiazd, kilka odcieni skóry oraz czerwieni


A na koniec gwiazda o bardziej pomarańczowym odcieniu skóry (przynajmniej na tym zdjęciu) taki "rodzynek"


(oczywiście czerwone szminki noszą również ciemnoskóre aktorki, jednak mój post skupiony jest na tym jednym zdaniu które usłyszałam).

Chciałabym zwrócić uwagę, że czy czerwony nam pasuje czy nie decydujemy my same. Jeśli dobrze czujemy się w tym kolorze czemu go nie nosić? 
Inną sprawą jest odpowiedź na pytanie: jaki odcień czerwieni? Bo czerwień jedno ma imię a nie jeden odcień mogą być malinowe, karminowe, pomarańczowe itd. o odcieniach czerwonego możemy przeczytać TUTAJ u wake up make up. Trzeba znaleźć swój odcień i nosić ;) nie wszystko wszystkim musi sie podobac wiadomo, tak samo i my napotkamy na naszej drodze kogoś komu nasze czerwone usta nie będą się podobały pytanie tylko czy aż tak będzie nam zależało na opinii tej konkretnej osoby?
Moja droga do czerwieni którą lubię i noszę nawet do pracy była długa i usłana męką i porażkami, ale może o tym następnym razem ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Mój Blog jest Hate Free, nienawistne komentarze nie będą publikowane.

Zachęcam do pozostawiania komentarzy i z góry za nie dziękuję ;)