wtorek, 20 października 2015

Oh Oh Blusher z Kolekcji Material Girl od Lovely


Holograficzny róż do policzków dostępny w jednym kolorze. Zostałam nim oczarowana dzięki wpisowi wake up-make up! KLIK
Przy ilości zdjęć może mnie poniosło, ale jest taki fotogeniczny :)





A teraz swache





Jak widać w zależności od oświetlenia wygląda on nieco inaczej. Przypomina cień z Kobo i pewna jestem, że jeszcze jeden z róży wysoko półkowych, mam tu na myśli MAC'a, ale może jestem w błędzie. No i Sleek'a którego nie mam. Wychodzi na to, że jest "inspirowany" różem Orgasm od Nars, który również nie znajduje się w mojej kosmetyczce.

Kolor w opakowaniu to łososiowy róż ze złotym shimmerem na dłoni zaś róż, koral i złoto. Użyłam go od razu ale ze względu na wieczorne wyjście niestety nie zrobiłam zdjęcia (oświetlenie :( ). Bardzo ożywił moją cerę, ale trzeba uważać z jego ilością żeby nie ożywił aż za bardzo. Lekko też się pyli przez co można go nabrać na pędzel za dużo.
Z powodu koloru sprawdzi się również jako cień do powiek.
Znacie jeszcze inne kosmetyki z którymi się Wam kojarzy? Skusi Was czy raczej nie?

8 komentarzy:

  1. Tak jak to już pisałam bardzo podobny do Sleeka Rose Gold, który akurat posiadam i bardzo lubię :-). Może teraz jakiś makijaż z jego wykorzystaniem ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sleek'a nie posiadam kusił mnie długo, ale jak mówisz, że ten podobny to sobie daruję ;) Postaram się zmalować coś w wolnej chwili. Szkoda tylko, że tak ciężko go uchwycić.

      Usuń
  2. Jaki ślicznioch !!
    Nie widziałam go nigdzie jeszcze. Szkoda kurcze, że nie pokazałaś jak wygląda na twarzy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W Rossmannie ostatnio u mnie jeszcze był i nie cieszył się wzięciem. Musze coś zmalować w tzw "czasie wolnym" ;)

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Dokładnie. jak go zobaczyłam to wiedziałam, że musi być mój ;)

      Usuń
  4. Piękny jest ten róż, nie widziałam go nigdy hah, będę musiała przyjrzeć się w ross ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wart uwagi jako kosmetyk o przynajmniej dwóch funkcjach: swojej podstawowej i jako cień do powiek ;)

      Usuń

Mój Blog jest Hate Free, nienawistne komentarze nie będą publikowane.

Zachęcam do pozostawiania komentarzy i z góry za nie dziękuję ;)