sobota, 17 września 2016

Azjatyckie marki w Rossmannie oraz wiele innych nowości

O tym, że azjatyckie marki pojawiły się w drogerii Rossmann poinformowała mnie wake up- make up! za co jej bardzo dziękuje. Ponieważ dziś sobota i posiadałam troszkę więcej czasu z pewną dozą ekscytacji zjawiłam się w moim Rossmannie a tam szaleństwo! Pojawiły się nie tylko nowości z Azji ale również wiele znanych kosmetycznych marek makijażowych. Zobaczcie same.

Zacznijmy od tego, że na półkach uroczo prężą się kremy BB ze SKIN79.


 Doczekałam dnia kiedy kremy BB znalazły się w polskiej drogerii. Jeśli ktoś interesuje się kremami BB i azjatycką pielęgnacją jedną z pierwszych firm z jakimi ma styczność to właśnie Skin79. Ja przetestowałam większość kremów znajdujących się na tej półce dlatego jeśli chodzi o moje opinie na ich temat odsyłam Was do moich postów w zakładce Kremy BB. Na szczęście znajdziemy również BB cleanser oraz oraz inne kosmetyki pielęgnacyjne Skin79. Jak chociażby żel aloesowy.



Prawie jak na zakupach w Seulu ;)

Kolejną azjatycką marką którą spotkamy w Rossmannie jest jest Hada Labo.



 Oraz japońskie kosmetyki do włosów



W tematyce włosów zostając znajdziemy również lakier do włosów oraz piankę od Kardashian Beauty.


Aby zakończyć część pielęgnacyjną gdzie pojawiły się nowości kilka nowości w pielęgnacji ciała.








Dla tych, którzy jeszcze nie wiedzą polska firma Dax Cosmetics należy do japońskiego koncernu Rohto.



 Znacie, któryś z tych produktów? Może wpadło Wam w oko coś wartego wypróbowania?

jeśli zaś idzie o kolorówkę Rossmann wkrótce zostanie moim ulubionym sklepem. Dlaczego? Oprócz standardowych marek dostępnych w każdej Naturze i każdej innej drogerii weszły również kosmetyki do tej pory z Rossmannem się nie kojarzące jak chociażby Pupa.



Jest również już gotowa szafa Deborah

Bell HypoAllergenic
Czy Irena Eris

Zobaczyłam tez miejsce na szafę Revlon.

Na koniec zaś jako miłośniczka herbat zostawiam sobie prześliczne puszeczki tychże.


A jak wygląda sytuacja w innych Rossmannach? Też tyle nowości a może i więcej? Dajcie proszę znać.

14 komentarzy:

  1. Ta marka hada labo to marka od Dax Cosmetics

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hada Labo to japońska marka... Nie wydaje mi się aby Dax Cosmetic mogło "podrabiać" oryginalną markę?

      Usuń
    2. Nie podrabia, tylko weszło w skład japońskiego koncernu, więc "Nataleczka", przewrotnie rzecz biorąc, ma rację. :)

      Usuń
  2. WOW, ile nowości :) muszę znów wybrać się do Rossmanna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. trzeba zobaczyć a nuż coś ciekawego wpadnie w oko ;)

      Usuń
  3. o kurcze, kiedy w moim rossmannie bedzie ten zel aloesowy :D

    OdpowiedzUsuń
  4. w moich rossmanach jeszcze nie wszystko jest

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatnio byłam w jednym z Rossmanów w Warszawie i tam w ogóle niczego takiego nie było o.O

      Usuń
  5. Ale czad, wreszcie kupię żel aloesowy :D i cieszę się na kremy BB stacjonarnie, jak mój się skończy to nie będę musiała zamawiać przez internet <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie. Dzięki temu też trafi pod strzechy tych co nie zamawiają przez internet ;)

      Usuń
  6. Szkoda że tylko póki co w wybranych Rossmannach są te marki. Np u mnie w mieście nigdzie nie uświadczyłam Skin79 :( A jakby była promo -50% to warto się skusić

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pocieszenie Ci powiem, że kremy BB Skin79 nie były objęte promocją ;)

      Usuń
  7. mnie się udało upolować kremik bb ze skinu na ich oficjalnej stronie też w promocji. warto czasem śledzić bo obniżki mają super fajne:)

    OdpowiedzUsuń

Mój Blog jest Hate Free, nienawistne komentarze nie będą publikowane.

Zachęcam do pozostawiania komentarzy i z góry za nie dziękuję ;)