piątek, 25 października 2013

Nie byłabym sobą gdybym była inna czyli kolejne BB

Super+Triple Function BB Green

Super+ BB Purple

Zdecydowanie gdy tylko zobaczyłam informacje o dwóch nowych bebikach ze Skin79 (pisałam o tym TUTAJ ) od razu poczułam chęć ich wypróbowania. Jak na razie lubimy się z większością jej bebików- o ich kremach pisałam: TUTAJ
Jak zobaczyłam miniaturki to się "kliknęło" - jednak pełnowymiarowe opakowania przy całej mojej kolekcji nie wchodzą w grę a małe próbki nie dają możliwości poznania kosmetyku dlatego wielkość 5g jest idelana

 Oprócz tego znalazłam załączone próbeczki: dwóch kremów, które znam oraz Skin79 Bronze, który nie jest mi znany (czytałam, że jest to ciemniejsza wersja Hot Pink, ale zobaczymy)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Mój Blog jest Hate Free, nienawistne komentarze nie będą publikowane.

Zachęcam do pozostawiania komentarzy i z góry za nie dziękuję ;)