piątek, 27 czerwca 2014

Opowiadanie o pawiu i wróblu


Dość długo mnie nie było niestety jakiś nastrój mnie dopadł nie blogowy, ale w najbliższym czasie planuję to zmienić. Niedługo muszę rozejrzeć się za jakimś rozdaniem z okazji 2 lat mojego skromnego bloga ;) muszę wiec jakoś zorganizować swój budżet.
Jeśli chodzi o paznokcie to jeszcze dłużej mnie nie było tutaj. Tym razem jedno z moich ulubionych zdobień czyli "na bogato"
użyłam:




  • A England Excalibur KLIK
  • Bell 705 (chciałabym żeby był bardziej podobny do mojego ukochanego Astora, którego znaleźć nigdzie nie mogę: 325 Carraibean sea. Pokazywałam go między innymi TUTAJ. Używałam go w wielu zdobieniach).
  • Vipera Belcanto 126
Paznokcie użyczyła : Wake up- make up!

Uwaga!! Zdjęcia zawierają drastyczne elementy w postaci zalanych skórek. Oglądasz na własną odpowiedzialność 
To tak jakby ktoś uważał, że nie widzę ich ;) 






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Mój Blog jest Hate Free, nienawistne komentarze nie będą publikowane.

Zachęcam do pozostawiania komentarzy i z góry za nie dziękuję ;)