wtorek, 15 listopada 2016

Seria podkładowa. Catrice HD Liquid Coverage Fundation

Podkład, który stał się kultowym i zniknął z półek wszystkich Natur. Zniknęły wszystkie jego kolory od najjaśniejszego po najciemniejszy. Czy jest wart takiej popularności i szaleństwa? Zobaczymy. 


Podkład wykupiony w każdej Naturze, w każdej drogerii internetowej do której sięgnęłam. Ja jednak mogę go przetestować dzięki uprzejmości wake up- make up!, która już o nim pisała TUTAJ

Co do samego produktu to podkład znajduje się w szklanej buteleczce z matowego szkła niezbyt "travel friendly". Buteleczka wyposażona jest w pipetkę coś jak Dior, którego pokazywałam już na blogu, oraz jak podkład Pupy Like a Doll i któryś podkład Gosha. Nastała moda na pipetki, która zawitała do drogerii.

Porównać nieporównywalne: Dior Nude Air De Teint- L`Oreal, Nude Magique Eau de Teint



Jeśli chodzi o kolor to mam 020 Rose Beige i jest on dość ciemny, kiedy już wróci do oferty to pewnie 010 byłby dla mnie idealny. 

Jeśli jednak porównamy go do odcienia Double Wear, który testowałam to jest jaśniutki. 

Seria podkładowa. Estee Lauder Double Wear

1. Catrice HD Liquid Coverage Fundation 020
2. Estee Lauder Double Wear 2C3Fresco

Po tym opisie nadszedł czas na najważniejszy test, a no jak wygląda na twarzy. Podkład na wizażu ma 4,4 na 5 a więc bardzo wysoko. A teraz tak wygląda Catrice w akcji. 




 

Moja opinia
+ Jak widać po zdjęciach kolor się dopasował i mimo mojej obawy, że będzie za ciemny nic takiego się nie stało.
+ Krycie ma całkiem przyzwoite, nie mam żadnego korektora na twarzy.
+ Na zdjęciach jest efekt HD. 
+ Konsystencja jest dość płynna, zastygająca dzięki czemu jest to podkład długotrwały. 
+ Zastyga na matowo i nie wymaga utrwalania. 

Mogę powiedzieć, że jak w tej cenie (coś około 30 zł) jest to podkład zasługujący na swoją popularność. Sama chętnie przytuliłam jakiś egzemplarz, ale mimo dopasowania się podkładu ten jaśniejszy odcień ;) 

A Wy go znacie? Udało się go upolować? 

10 komentarzy:

  1. Może kiedyś uda mi się dorwać 010 :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzymam kciuki i również żywię nadzieje, że mi się uda dorwać 010 ;)

      Usuń
  2. Chciałabym go, ale najjaśniejszy kolor byłby dla mnie za ciemny :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie miałam okazji przetestować 010, mam nadzieje że będzie wystarczająco jasny.

      Usuń
  3. ten kolor zdecydowanie nie jest dla mnie, ale podoba mi się krycie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podoba mi się efekt, krycie ale nie ten kolor. Może 010 dla mnie ;)

      Usuń
  4. ładnie wygląda na skórze. kupię go, ale może jak przeminie na niego szał ;) ale kolor ty tylko najjaśniejszy dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miał wrócić do Natur pod koniec października, jest listopad i nic :( mam nadzieje, że najjaśniejszy kolor będzie dla mnie.

      Usuń
  5. Ostatnio bardzo o nim głośno :) efekty są wyśmienite

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oba te czynniki wpłynęły na to, że jest wyprzedany wszędzie :(

      Usuń

Mój Blog jest Hate Free, nienawistne komentarze nie będą publikowane.

Zachęcam do pozostawiania komentarzy i z góry za nie dziękuję ;)