niedziela, 3 grudnia 2017

Wyzwanie 28 dni z jogą, ale twarzy

O Jodze na pewno słyszał każdy, ale czy słyszałyście o jodze twarzy? 
Joga twarzy ma na celu przywrócenie skórze jędrności, poprawienie krążenia krwi, eliminację toksyn, wygładzenie i profilaktykę zmarszczek. 

Dzięki pudrom Glam Shopu ( o których pisałam na blogu:

Odkryłam, że mam straszne zmarszczki w okolicach oczu oraz nie tyle dolinę łez co kanion. Wiedza to cenna rzecz. Lepiej wiedzieć niż nie wiedzieć, dlatego zainteresowałam się poszukiwaniem rozwiązania mojego problemu i tak natknęłam się na technikę masażu twarzy oraz na jogę twarzy.
Teraz przez miesiąc zamierzam te metody uskuteczniać. Oczywiście optymalnie byłoby 2 razy dziennie, ale czasami się nie da więc minimum raz codziennie.

W swej przygodzie podeprę się YT:

Zamierzam korzystać z porad użytkowniczki YT: Face Yoga Method 
Między innymi ćwiczenie redukujące opadającą powiekę czy opuchnięcia powiek. Ale patrząc na zasoby mogę znaleźć ćwiczenie na większość moich bolączek. 

The Uma Show


Jeśli zaś chodzi o masaż twarzy będzie to masaż Tanaka



2 komentarze:

Mój Blog jest Hate Free, nienawistne komentarze nie będą publikowane.

Zachęcam do pozostawiania komentarzy i z góry za nie dziękuję ;)