poniedziałek, 14 października 2013

Mario Luigi zestaw 18 pędzli

Tak jak obiecałam dziś obszerniejsza recenzja i opis wyżej wymienionych pędzli.


"Włosie osadzone na długiej, drewnianej, malowanej i lakierowanej rączce. Oprawione w skuwkę bez szwów. Ze względu na odpowiednio dobranie włosie w poszczególnych pędzlach, zestaw jest idealny do profesjonalnej pracy"

Czy jest idealne do profesjonalnej pracy nie wypowiem się, bo nie pracuje profesjonalnie nimi. Jeśli chodzi o takie użytkowanie jakie mi wystarczy czyli codzienny makijaż pędzle sprawują się bardzo dobrze.
Nie ukrywam, że wybrałam ten zestaw z pośród innych zestawów Mario Luigi ze względu na kolor dziewczęcy róż :D 

Zestaw zawiera pędzel:
  • do różu (sobol)
  • podkładu (syntetyczny)
  • pudru (sobol)
  • wachlarz  do omiatania twarzy (sobol)
  • mniejszy wachlarz (koza)
  • do cieni 6szt. + do rozcierania kresek (sobol i kucyk)
  • aplikator do cieni
  • do eyelinera (syntetyczne)
  • do ust (syntetyczne)
  • do brwi (syntetyczne)
  • grzebyk ze szczoteczka
  • spiralka do brwi i rzęs
Jak wspominałam TUTAJ najmniej jestem zadowolona z pędzla do pudru.
Pedzel ten wykonany jest z włosia sobola uformowany w charakterystyczna dla tego typu pedzli kulkę.
Jeśli chodzi o sam fakt sprawowania się pędzla jest dobrze, prałam go kilkukrotnie i nie zaobserwowałam jakiś odkształceń czy "linienia".
Jednak moim zdaniem ten pędzel nie radzi sobie z rozprowadzeniem delikatnej chmurki z pudru.

 Dlatego też wole pędzel ze sztucznego włosia firmy Donegal, nie jest to drogi pędzel a według mnie radzi sobie bardzo dobrze posiadam go parę lat więc prałam go wielokrotnie i nadal jest on bez uszczerbku.


 Jeśli chodzi o pędzle do cieni znajdujące się w zestawie :
są dwa okragłe przy czym jeden jest typowo okrągły (długość włosia 13mm)a drugi ścięty ukośnie(długość włosia 11mm), są całkiem sympatyczne jednak brakuje mi jakiegoś pędzla "ołówkoego" troche twardzego oraz większego pedzla okrągłego.
Pędzle płaskie spełniają swoje zadanie zaaplikowania cienia na powiekę, nie mam żadnych uwag.
Co do pędzla syntetycznego do cieni oraz do eyelinera są one nie w moim typie. ten pędzelek do cieni nie zaaplikuje nam na powiekę niczego a ten eyelinera jest niewygodny w użyciu (wolę Catrice ).
Pędzelek do makijażu ust z włosia sobola używam do dolnej powieki ;)
Jeśli chodzi o całokształt mogę polecić zakup tych pędzli, jeśli ktoś nie ma wprawy w malowaniu się pędzlami, dopiero zaczyna swą przygodę z tą metodą nakładania makijażu  lub jeśli kogoś zwyczajnie nie stać lub szkoda mu wywalać 300zł na pędzle.
Przełożenia ceny do jakości jest bardzo na korzyść tego zestawu za całość zapłaciłam jakiś czas temu zaokrąglimy do 60zł co daje nam 3,33 zł za pędzel. uważam, że za taką cenę lepszych pędzli nie znajdziemy.

O moich pozostałych pędzlach w kolekcji już niedługo :)




















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Mój Blog jest Hate Free, nienawistne komentarze nie będą publikowane.

Zachęcam do pozostawiania komentarzy i z góry za nie dziękuję ;)