piątek, 17 sierpnia 2012

Jaki pyszny dach.Spróbuj kawałek płotu, Jasiu.


Jakoś tak naszło mnie na słodki manicure znów, ale kto nie lubi słodyczy? Czy może być coś bardziej słodkiego niż babeczka ;)  A już sam wygląd muffinek jest powalający. 

Bardzo zainspirowałam się słodkimi (nie tylko z powodu smaku) muffinkami i postanowiłam przenieść je na paznokcie. 

Użyłam: 
Artdeco Ceramic nail lacquer 536, biały lakier Safari, Revlon 375 Passion Fruit, Revlon 601 Guava, Catrice 390 Easy Peasy, Lemon Squeezy!(swoją drogą uwielbiam nazwy lakierów marki Catrice :) )

 oraz cyrkonie różowe 2mm w kształcie serca

Tym razem pomocne okazały się paznokcie siostry ;)



2 komentarze:

Mój Blog jest Hate Free, nienawistne komentarze nie będą publikowane.

Zachęcam do pozostawiania komentarzy i z góry za nie dziękuję ;)