sobota, 11 sierpnia 2012

Pewnego dnia podarowała małej czerwony, aksamitny kapturek, w którym tak pięknie wyglądała


"Chodziła ciągle w swym czerwonym kapturku i przezwano ją też "Czerwonym kapturkiem"
Niedawno zauroczyłam się trendem na aksamitne/welurowe paznokcie , nie byłabym sobą gdybym nie wypróbowała od razu czegoś takiego na moich paznokciach.


Tak więc bez zbędnego  zwlekania kupiłam coś co nazywało się "aksamitem" w kolorze czerwonym, który idealnie pasował odcieniem do lakieru Revlon Red 680

 Jako, że jestem na początku drogi ozdabiania paznokci moje dzieło prezentowało się tak:

(niestety zdjęcia zrobiłam jedynie przed wyczyszczeniem skórek więc są pobrudzone, w zasadzie zdjęcia zrobiłam od razu jak skończyłam mani :P )
 Paznokcie wyglądały jak welurowe to fakt, plus długo się trzymało a i ze zmyciem nie było problemu. Polecam każdemu kto lubi szybkie i proste efektowne ozdabianie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Mój Blog jest Hate Free, nienawistne komentarze nie będą publikowane.

Zachęcam do pozostawiania komentarzy i z góry za nie dziękuję ;)