poniedziałek, 20 sierpnia 2012

Pańćatantra. O matce Sandili, która sprzedaje ziarna sezamu za ziarna sezamu.

O matce Sandili, która sprzedaje ziarna sezamu za ziarna sezamu.

Pańćatantra jak rzecze wikipedia jest to zbiór bajek w pięcioksięgu powstały w Indiach między III a IV wiekiem .

Tak więc znów na paznokciach królował będzie mój ulubiony i szeroko pojęty orient ;)
Z resztą jak tu nie lubić orientu?


Za inspirację posłużyła mi tym razem moja bransoletka 





Użyłam

Oriflame Oasis nail polish purple,  Sensique Oriental dream 258 Festival of light, Catrice 020Man, Go Tango, Golder Rose 347.


 oraz dotting tools (malowanie tego wzorku pędzlem przy moich wiecznie trzęsących się rękach zapewne skończyłoby się posiadaniem wyniku z sejsmografu na moich paznokciach :D ) 


Rezultat:


 

 




2 komentarze:

  1. W rzeczywistości to wygląda jeszcze bardziej bomastycznie zwłaszcza kiedy jest razem bransoletka i wzór na paznokciach :D

    OdpowiedzUsuń

Mój Blog jest Hate Free, nienawistne komentarze nie będą publikowane.

Zachęcam do pozostawiania komentarzy i z góry za nie dziękuję ;)