wtorek, 28 sierpnia 2012

Na wyspach Bergamutach

Na wyspach Bergamutach..

Port Dickson, Malezja

Cóż lepszego może być ukoronowaniem lata jeśli nie wakacje pod palmą. Ale jeśli nie można sobie na nie pozwolić co wtedy?

A może by tak mieć palmę na paznokciach?? 

Malacca, Malezja

Tak więc na cel poszła palma.

Użyłam: 

Safari biały lakier, Catrice 020 Man, Go Tango, Revlon 601 Guava, Pupa 616 Sea Star Coral, Revlon 680 Red, Kobo Deep black


oraz 
gąbkę czyli zmywak (sprawdza się lepiej niż silikonowe gąbeczki do makijażu) i dotting tools
<źródło>

Biały lakier użyłam jako "grunt" dla podbicia kolorów nakładanych gąbką.





2 komentarze:

  1. piękne, letnie, wczasowe, urlopowe, tropikalne...

    OdpowiedzUsuń
  2. Wooow niesamowite zdecydowanie moje ulubione i chyba najlepiej wykonane (nie żeby inne były gorsze czy coś ale te zdecydowanie mnie urzekły) :D

    OdpowiedzUsuń

Mój Blog jest Hate Free, nienawistne komentarze nie będą publikowane.

Zachęcam do pozostawiania komentarzy i z góry za nie dziękuję ;)