niedziela, 9 lutego 2014

Everyday Minerals-Starry eyed wersja dzienna

 O cieniach z EM pisałam TUTAJ. Ponieważ uwielbiam wszystko co się mieni cień Starry eyed był dla mnie stworzony, nałożyłam go przy pomocy tej kulki z opakowania (należy uważać by przy aplikacji nie wkręciła nam się rzęsa w tą kulkę wszak nie chcemy by nastąpiła ich depilacja), lekko roztarłam cień po czym dołożyłam punktowo, bo w czasie blendowania te mieniące się drobinki nikną :( na dolną powiekę nałożyłam ten sam cień przy pomocy pędzla (nie kulki) a w wewnętrznym kąciku pojawił się Etude House Bling Bling Eye Stick 08 Ivory Baby Star, a na rzęsach Maxfactor False Lash Effect Fusion w kolorze Black.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Mój Blog jest Hate Free, nienawistne komentarze nie będą publikowane.

Zachęcam do pozostawiania komentarzy i z góry za nie dziękuję ;)