wtorek, 11 lutego 2014

Etude House Bling Bling eye Stick 08 Ivory Baby Star

W makijażu z Korei bardzo łatwo zauważyć uwielbienie dla wszystkiego co ma drobinki, znalezienie matowych cieni jest dość trudne właśnie przez taką a nie inną popularność makijaży z drobinkami. ja osobiście lubię drobinki i rozświetlenie dlatego też bardzo chciałam spróbować tych rozświetlających kredko-cieni :)
Opakowanie typowe, czarny "pisak" z wysuwana półokrągłą kredką w środku.
Kolor który wybrałam Ivory Baby Star jest dość jasnym beżowo-złotym odcieniem.





Po roztarciu pozostawia efekt rozświetlenia, nie jest to efekt tafli a rozświetlenie z mnóstwem drobinek.

cień nadaje się na dolną powiekę gdzie stosuje go częściej (na blogu znajduje się zdjęcie makijażu gdzie właśnie tam się znajduje KLIK) jak na drobinkowy cień efekt jest dość naturalny. Co do używania go jako swoistą bazę pod cienie to nie polecam, cienie się na nim rolują dość szybko jakieś 3 godzinki i mamy makijaż z głowy.
Jako rozświetlacz na dolna powieke jak najbardziej oraz nakładam go delikatnie na wcześniej pomalowaną powiekę i lekko rozcieram tu sprawuje się idealnie.

+ładny efekt rozświetlenia
+kolor (korci mnie ten różowy :D )
+forma opakowania ułatwiająca aplikację

-dostępność

Jeśli ktoś ma możliwość zakupu i lubi drobinki w makijażu polecam.

2 komentarze:

Mój Blog jest Hate Free, nienawistne komentarze nie będą publikowane.

Zachęcam do pozostawiania komentarzy i z góry za nie dziękuję ;)