piątek, 14 lipca 2017

Tydzień 2- Too Faced Sweet Peach Dzień 2

 Dziś nadszedł na dzień 2 w drugim tygodniu mojego makijażowego projektu. W drugim tygodniu zapoznajemy się bliżej z paletką Too Faced Sweet Peach.

Tym razem postanowiłam zrobić sobie odskocznie od codziennych makijaży i zrobiłam się trochę drapieżnie na wieczór. Sama jestem zaskoczona, że zdecydowałam się zestawić ciepłe cienie z paletki Sweet Peach z zimną fioletową ciemną pomadką.

Ten makijażowy projekt jest dla mnie nie lada wyzwaniem i mam nadzieję, że mu sprostam. Trzymajcie za mnie kciuki ;)

Paletka, którą użyłam jest znana, a jakich kosmetyków użyłam:

  1. Banila.co White Wedding Dream Cream jest to super rozświetlający krem idealny jako baza pod kryjący podkład
  2. Inglot HD
  3. Bell Loose Powder
  4. Hard Candy Glamoflauge
  5. Inglot 505
  6. Artdeco paletka do konturowania, róż i rozświetlacz z paletki
  7. Ardell kempki rzęs
  8. Duo klej do rzęs
  9. Armani Eyes to kill KLIK
  10. Wet'n'Wild Vamp it up!
  11. Manhattan Plummy jako konturówka
  12. Wet'n'Wild Simma Brown Now!
Postanowiłam zmalować taki oto makijaż wieczorowy z dość kontrastującymi ustami.
BTW czy Wy również zauważyłyście jaki rozświetlacz z paletki ArtDeco jest obłędny?



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Mój Blog jest Hate Free, nienawistne komentarze nie będą publikowane.

Zachęcam do pozostawiania komentarzy i z góry za nie dziękuję ;)