poniedziałek, 8 stycznia 2018

Realizacja postanowień Noworocznych

Przed przystąpieniem do postanowień noworocznych wersja 2018, postanowiłam zasięgnąć do postanowień noworocznych 2017 r. Na szczęście spisałam je na kartce oraz zrobiłam im zdjęcie, które było chyba na Instagramie lub FB mojego bloga.

Jakie to były postanowienia?



1. Kupić podkład wtedy kiedy zużyje to co mam. - przez pierwsze pól roku szło mi nieźle, ale potem się złamałam. A jak już raz złamiesz postanowienie to następnie łamiesz je jeszcze bardziej. Tutaj realizacje oceniłabym na 40%, ale będę się trzymać zrealizowano lub nie. Niestety w tym wypadku nie zrealizowałam. 
2. Kupić puder kiedy zużyje to co mam. - zupełnie jak w postanowieniu nr 1. Niestety nie zrealizowałam.
3. Regularnie używać maseczek do twarzy. - tutaj już jest lepiej. Zdecydowanie częściej używałam maseczek niż w roku 2016 r. Można też powiedzieć, że regularnie. Ten cel został zrealizowany. 
4. Zapuścić włosy. - realizacja w 100%, zapuszczałam włosy dzielnie, nie obcinając i pielęgnując regularnie. 
5. Nie farbować włosów - również realizacja w 100%

Postanowienia na 2017 r zrealizowałam w 60% uważam, że jak na początek jakichkolwiek postanowień to całkiem nieźle. 
A jak Wam poszła realizacja postanowień w 2017 roku? 

2 komentarze:

Mój Blog jest Hate Free, nienawistne komentarze nie będą publikowane.

Zachęcam do pozostawiania komentarzy i z góry za nie dziękuję ;)