poniedziałek, 17 lipca 2017

Tydzień 2 - Too Faced Sweet Peach Dzień 4


W tygodniu drugim mojego projektu KLIK towarzyszy mi jedynie paletka Sweet Peach od Too Faced dziś już dzień 4 więc koniec tygodnia zbliża się nieuchronnie.

Mimo, że przez tydzień paletka jest jedna to reszta kosmetyków ulega zmianie. Tym razem użyłam:
  1. Rimmel Wake me up pokazywałam go na blogu KLIK oraz w porównaniu z innymi podkładami rozświetlającymi KLIK.
  2. Korektor Rimmel Wake me up, również pokazywałam go już na blogu KLIK. Jakiś czas zniknął z polskich drogerii ale ciesze się że wrócił.  
  3. Benefit Stay don't stray.
  4. Puder Jadwiga niekwestionowana królowa moich makijaży.
  5. Puder DIY pod oczy, jest o nim wpis na blogu KLIK. Niekwestionowany król pudrów pod oczy.
  6. TheBalm Mary Lou, dla zainteresowanych znajduje się o nim nie tylko post ale całe seria poświęcona rozświetlaczom. 
  7. Golden Rose 09
  8. Lancome Hypnôse Volume-à-porter
  9.  Annabelle Minerals próbka różu w kolorze Coral. 




Po tych 4 dniach powiem, że paletka podkreśla moje szare tęczówki nadając im niebieski lub zielony kolor. Mi się taki efekt podoba a Wy co sądzicie o tych makijażach?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Mój Blog jest Hate Free, nienawistne komentarze nie będą publikowane.

Zachęcam do pozostawiania komentarzy i z góry za nie dziękuję ;)