niedziela, 3 lutego 2013

Max Factor Glossfinity



Glossfinity Nail Polish nr 75 flushed rose




"Uwielbiasz swoje paznokcie po wyjściu od kosmetyczki, ale nie masz czasu na regularne wizyty? 
Teraz możesz to zmienić, wybierając nowy lakier do paznokci Glossfinity.
Bogata gama 22 wyjątkowych kolorów nie tylko pozwoli Ci osiągnąć wymarzony efekt ale sprawi, że będziesz mogła się nim cieszyć nawet do 7 dni. Dzięki specjalnie opatentowanej technologii High Gloss nie musisz już wybierać między kolorem, wykończeniem, a trwałością. Teraz możesz być glamour każdego dnia i ruszać na podbój świata.
Dostępny w 22 kolorach."
Odcień flushed rose jak dla mnie jest koralowy a jak rzecze iikipedia koralowy to: "różowy wpadający w czerwień i pomarańcz, podobny nieco do łososiowego". Zawiera on perłowe różowe i złote (?) drobinki. 
Kolor bardzo mi się podoba idealny w zimę aby ocieplić sobie czas oczekiwania na lato jak i będzie dobry na lato jest to taki wesoły ciepły kolorek, który w lecie podkreśli opaleniznę (której ja akurat nie mam, ale jak ktoś lubi).






Co do obietnicy producenta, że utrzyma się na paznokciach tydzień dla mnie to niemożliwe, ale u mojej mamy wytrzymał. Mi nic nie trzyma się tydzień 

1 komentarz:

  1. Mnie też żadne zwykłę lakiery nie trzymają się tydzień, ba! po 1-2 dni odpryskują, a odkąd pracuję po X godzin dziennie w rękawiczkach, to już w ogóle lakier trzyma się pół dnia :( Dlatego przerzuciłam się całkowicie na hybrydy.

    OdpowiedzUsuń

Mój Blog jest Hate Free, nienawistne komentarze nie będą publikowane.

Zachęcam do pozostawiania komentarzy i z góry za nie dziękuję ;)