czwartek, 17 stycznia 2013

Całkiem subiektywny przegląd co modne na paznokciach w 2013.


Co ma być modne na paznokciach w 2013 roku? To krótki i dość subiektywny przegląd trendów zaproponowanych w Australijskim Vogue oraz Harper's Bazaar.

Paznokcie w stylu ugryzienie rekina (dla mnie trochę lakier mi odprysł)

Białe paznokcie: 


Nagie paznokcie pociągnięte odżywką wystąpiły między innymi Dolce & Gabbana, Oscar de la Renta, Marc Jacobs, Gucci oraz Chanel 
Czarne, ciemne paznokcie 
Dodatek metaliczny. Czyli niebieski, czerwony i pozostałe kolory z akcentem złota, miedzi, srebra:




Brokat (można go podciągnąć pod błysk metalu ale dla mnie to nie to samo):

Manicure w dwóch tonach:
I tu mamy wszystko, frenche prawie tradycyjne, ruffiany, half moon french itd.





Jak dla mnie wiosną powrócą pastele. 
No i ma królować kolor szafirowy, a co będzie zobaczymy. tymczasem polecam zobaczyć najlepsze manicure 2012 według Glamour KLIK

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Mój Blog jest Hate Free, nienawistne komentarze nie będą publikowane.

Zachęcam do pozostawiania komentarzy i z góry za nie dziękuję ;)