czwartek, 10 stycznia 2013

"Pokaż kotku co masz w środku"

Czyli o tym jak wygląda opakowanie Skin79 BB Hot pink w środku

Skin79 Hot Pink BB krem jest uważany za jeden z najpopularniejszych i często polecany kobietą w naszej szerokości geograficznej na początek, aby zobaczyć "z czym to się je". 

Kiedy go kupowałam doradziła mi go (a jakże) przemiła Pani sprzedawczyni.Nie wiele wiedziałam o kremach BB w tamtym czasie oprócz tego, że są a bardzo chciałam wypróbować. 
Tak więc kupiłam w sklepie sygnowanym przez Skin79 w Malace w Malezji ;)


 W czasie użytkowania napis BB się ściera. To normalny objaw. 
A teraz wnętrze co kryje się w tym przeuroczym różowym słoiczku? 

 A no kryje się biały plastikowy słoiczek/tuba
Zaś krem mieszka sobie dokładnie tak we wnętrzu tej białej tuby:


3 komentarze:

  1. To się nazywa: wycisnę z Ciebie wszystkie soki! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też zaczęłam od zakupu różowego Skin79, ale jeszcze nigdy nie udało mi się rozebrać go na części pierwsze ;). Myślałam, że jest to bardziej opakowanie typu airless, a wygląda jak zwykła buteleczka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem ciekawska z natury więc uzbroiłam się w śrubokręt i jakoś podważyłam to cudo. Co zastałam zaskoczyło mnie trochę, ale zobaczyłam,że dużo kremu zostaje na ściankach a, że jest wydajny zawsze można go użyć parę razy więcej.

      Usuń

Mój Blog jest Hate Free, nienawistne komentarze nie będą publikowane.

Zachęcam do pozostawiania komentarzy i z góry za nie dziękuję ;)