wtorek, 29 stycznia 2013

" A kto ciebie, śliczna tęczo, Siedmiobarwny pasie, Wymalował na tej chmurce Jakby na atłasie?" M. Konopnicka

Kolory tęczy

Essence All Eyes on Me, Multi-Effect Mascara
 03 deep purple

"Stwórz wyjątkowy, przyciągający spojrzenia makijaż! Ta maskara sprawi, że Twoje rzęsy zyskają zapierający dech efekt: ekstra objętość, długość, podkręcenie i podkreślenie - wszystko dzięki jednemu produktowi! Dostępna w 4 cudownych odcieniach."


"all eyes on me multi-effect maskara ma to wszystko! innowacyjna szczoteczka i unikalna formuła tuszu zapewni twoim rzęsom ekstra objętość i zapierającą dech w piersiach długość. dostępna w 3 kolorach, jest to obowiązkowy must-have sezonu!"
Jestem fanką kolorowych tuszy do rzęs. Są idealne na lato kiedy jest za gorąco na full make up lub w dni kiedy jesteśmy leniwe.


 Nie dużym wysiłkiem możemy nadać charakteru naszemu spojrzeniu.
Co do tuszu Essence:
Zdjęcie z fleszem

Zdjęcie bez flesza
Ma on szczotkę z "włosia" niezbyt dużą , łatwo jednak przy aplikacji tuszu ubrudzić sobie powiekę.



 Tusz jest strasznie nie trwały, strasznie szybko się sypie. Efekt nie jest powalający przez co ta maskara nie zostanie moją ulubioną.
Co do  kolorowych tuszy chwaliłam sobie Sally Hansen NYC Color Bright Mascara
 jednak teraz jest ona dość ciężka do dostania a szkoda, bo byłam z niej naprawdę zadowolona i z chęcią nabyłabym ją z myślą o lecie.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Mój Blog jest Hate Free, nienawistne komentarze nie będą publikowane.

Zachęcam do pozostawiania komentarzy i z góry za nie dziękuję ;)