wtorek, 19 czerwca 2018

PROJEKT LATO. Koniec projektu , początek lata


W tym tygodniu nadejdzie do nas upragnione lato. Czas słodkiego lenistwa, cieszenia się słońcem i pysznymi owocami. 
Nie wiem jak Wy, ale już raduje się na czereśnie i maliny moje ulubione owoce sezonowe.
W raz z nadejściem lata musimy zakończyć Nasz wspólny projekt realizowany razem z :


Projekt lato miał za zadanie przeprowadzić Was i nas przez etapy przygotowania siebie na słodkie lato. Dzięki niemu dowiedziałam się, że:

  •  ReznorBlog sięga po kosmetyki mineralne do makijażu (czym mnie zachęciła)

  • oraz , że dla Wszystkie moje bziki lato ma zapach morskiej bryzy, którą i ona gdyby mogła to by pachniała

  • Dowiedziałam się również, że ReznorBlog nie opala się zaś Wszystkie moje bziki załatwiła sobie pomarańczowe nogi gdyż jest niecierpliwa i nie lubi czekać na efekty. 
Przede wszystkim miałam okazję wziąć udział w czymś wyjątkowo miłym, przyjemnym i rozwijającym. okazującym, że żadna z blogerek nie postrzega świata tak samo i w różny sposób podchodzi do zagadnień tworzących ten Projekt. 

Lato to czas beztroski i odpoczynku, jednak nie zapomnijcie, że warto zadbać nie tylko o to co na zewnątrz ale również o Nas same. Polecam przeczytać dobrą książkę, obejrzeć wartościowy film, posłuchać muzyki nie tylko pielęgnować czy równo się opalimy. Opalenizna zniknie, a to co zostanie Nam w głowie jest szansa, że będzie z Nami dłużej niż opalenizna. 

Zapraszam was również do odwiedzenia blogów dziewczyn. 


Miłego lata Wam i sobie życzę 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Mój Blog jest Hate Free, nienawistne komentarze nie będą publikowane.

Zachęcam do pozostawiania komentarzy i z góry za nie dziękuję ;)