piątek, 21 listopada 2014

Virtual Street Fashion vinylomania - 94 creamy natural + nowy nabytek krem do rąk ze śluzem ślimaka


Od bardzo bardzo dawna nie prezentowałam niczego na i do paznokci, poniekąd wynikało to ze stanu moich paznokci, które nadawały się do niczego (wynik manicure hybrydowego TUTAJ ) obiecałam wtedy, że przez okres 3 miesięcy nie umaluje paznokci i tak zapewne by się stało gdyby nie fakt, że już w miesiąc odżywka z Barbary Pro (pisałam o tym TUTAJ ) uratowała mi paznokcie i doprowadziła do stanu używalności mimo, że zakładałam iż będę używać jej przez okres 3 miesięcy. Ponieważ jestem niecierpliwa a lakierów mam bez liku i ciągle do rodziny dołączają nowe nie mogłam się powstrzymać od malowania.
Tym razem śliczny różowy nude kolor od virtual:
"Inspiracją najnowszej kolekcji lakierów marki Virtual jest odważna moda miejska.
Łączy w sobie pomysłowe, oryginalne stroje, ekstrawagancję oraz intensywne kolory.
Lakier Street Fashion jest doskonałym rozwiązaniem dla młodych kobiet, które tworzą własny niepowtarzalny styl i wyznaczają trendy.
Najnowsza kolekcja lakierów marki Virtual Street Fashion zawiera 60 najmodniejszych propozycji kolorystycznych. W kolekcji znajdują się wszelkie odcienie różu i fioletu. Od delikatnych, pastelowych poprzez intensywne, głębokie odcienie. Styliści marki Virtual proponują także wiecznie modną krwistą czerwień. Kobiety ceniące neutralne, naturalne kolory znajdą w kolekcji szeroką gamę kolorów typu nude, naturalne beże oraz delikatne perłowe odcienie różu. W palecie barw znalazły się również wciąż modne odcienie szarości.
Gwarancją wysokiej jakości i trwałości lakieru są polimery winylowe, które chronią paznokcie oraz zapewniają trwały efekt. Formuła lakieru jest elastyczna, dzięki czemu lakier nie odpryskuje oraz zachowuje maksymalny połysk" informacja ze strony producenta.
Lakier ma śliczny kolor w buteleczce taki baby róż no cudo, na paznokciach prezentuje się podobnie do tego jak w buteleczce.




Na zdjęciach można zauważyć, że na niektórych paznokciach lakier wygląda jakby popękał ale to nie to po prostu miałam przyjemność "pokiziać" ręcznik jak jeszcze miałam wilgotne paznokcie.

+Lakier ma kremową przyjemną konsystencję
+ Łatwo się aplikuje
+ Kryje przy 2 warstwach
+ Schnie jak to lakier napewno nie 60 sec
+ Ma piękny kolor
+ Ładny połysk
+ Cena ok 8 zł

Co do trwałości to nie wiem jeszcze gdyż nosze go 2 dzień co i tak czyni go lepszym od: lakierów essie z serii resort collection . 
Co do wymienionej w tytule nowości:


Jest nią mianowicie krem do rąk ze śluzem ślimaka. Ze "śliamczkiem" w kosmetykach znam się od dawna KLIK jednak w kremie do rąk jest to dla mnie nowość. Mam nadzieje, że krem okaże się dobry ale najpierw go przetestuje.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Mój Blog jest Hate Free, nienawistne komentarze nie będą publikowane.

Zachęcam do pozostawiania komentarzy i z góry za nie dziękuję ;)