poniedziałek, 17 sierpnia 2015

Organic oil professional Odżywka z efektem laminowania

Dzisiaj coś o włosach a mianowicie odzywka z efektem laminowania. Laminowanie przeżyło już fazę świetności na wszelkich blogach i kanałach YT sama wypróbowałam tą "klasyczną" mieszankę z żelatyną i efekt mnie nie powalił. Pewnie nie kupiłabym tej odzywki, ale dostałam ją w prezencie od wake up- make up!
Odżywka pomyślana jest na jedno użycie no może dwa jednak ja obciełam moje włosy i starczyła na więcej użyć. Przychodzi do nas zapakowana w kartonowe płaskie opakowanie, którego estetyka mi się podoba. wewnątrz znajdziemy już "właściwe" opakowanie odżywki czyli plastikową saszetkę na której w obrazkach znajdziemy instrukcje użycia.
 

Co mówi nam producent?

"Nasycona dobroczynnym działaniem organicznych olejów i roślinnych ekstraktów, maska do włosów zapewnia profesjonalną opiekę wszystkim typom włosów. Innowacyjna formuła maski głęboko przenika we włosy, wypełnia ubytki w ich strukturze, wzmacnia i zagęszcza. Wzmacnia włosy, nadaje im siłę i niesamowity blask. Kluczowym składnikiem maski są organiczne oleje – lniany i makadamia, które dostarczają włosom niezbędnych nienasyconych kwasów tłuszczowych, składników odżywczych i witamin. Ekstrakt z żeń-szenia znacznie zwiększa objętość włosów i czyni je bardziej posłusznymi. Efekt działania maski to zdrowe, gęste, nieprawdopodobnie bujne włosy. Jak po wyjściu z salonu fryzjerskiego.
Działanie:

- głęboko odżywia i nawilża
- wypełnia ubytki w strukturze włosów
- wygładza włosy i nadaje piękny blask
- zwiększa objętość i gęstość włosów
Zalety:
- przeznaczona do pielęgnacji wszystkich typów włosów
- naturalny skład bez silikonów, parabenów i PEG-ów
- zawiera organiczne oleje roślinne
Sposób użycia: maskę należy nanieść na całą długość czystych i wilgotnych włosów. Po upływie 3-5 minut zmyć wodą.
Skład: Aqua, Carica Papaya Floral water, Macadamia Integrifolia Seed Oil, Organic Linseed Oil, Hamamelis Virginiania Leaf Extract, Simmondsia Chinensis Oil, Panax Ginseng Root Extract, Glycerin, Behenamidopropyl Dimethylamine, Glyceryl monostearate, Glyceryl Stearate SE, Parfume, Lactic Acid, Benzoic Acid, Dehydroacetic Acid, Benzyl alcohol" (opis pochodzi ze strony http://triny.pl/ z którą nie mam nic wspólnego oprócz jednych zakupów). 

Teraz przyszedł czas na moje wrażenia:

Maska bardzo fajnie nabłyszczyła włosy oraz ułatwiała ich rozczesywanie. Dzięki niej też łatwiej się układały. Wydaje mi się, że na dłuższych włosach maska może dać naprawdę dobry i spektakularny efekt tafli włosów. Zapewne kiedy już uda mi się mieć długie włosy zakupie ją.
 

4 komentarze:

  1. Mnie też laminowanie włosów nie powaliło. Gdzie można dostać taką odżywkę? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tą dostałam w prezencie, ale na pewno możesz ją dostać na triny.pl i pewnie w innych sklepach oferujących rosyjskie kosmetyki.

    OdpowiedzUsuń

Mój Blog jest Hate Free, nienawistne komentarze nie będą publikowane.

Zachęcam do pozostawiania komentarzy i z góry za nie dziękuję ;)