niedziela, 30 sierpnia 2015

Back to school make up czyli powrót po urlopie do szkoły, pracy

Już nie długo, już za chwilę znów usłyszycie pierwszy dzwonek. Makijaż Back to school w moim odczuciu powinien być delikatny taki "no make up", makijaż dla wracających po urlopie do pracy pokazałam TUTAJ.

Użyłam 9 kosmetyków aby wykonać makijaż. Pokazuje je jedynie tak organizacyjni, używacie tego co macie oraz tego co lubicie i się u Was sprawdza. 


 1. Baza pod makijaż L'oreal Lumi Magique nadaje przepiękny połysk zdrowej i wypoczętej skóry, nie można go pomylić z nadmiernym przetłuszczaniem się cery. Jednak jeśli boicie się nadać sobie zbyt dużej ilości błysku (zaręczam po zdjęciach zobaczycie iż tego błysku nie ma prawie wcale) użyjcie matującej bazy lub omińcie ten krok.
2. Korektor MAC Pro Longwear NW 20 korektor to podstawa, nakładam go bezpośrednio na bazę na wszelkie "wypryski" i inne niespodzianki. Jeśli jednak wasza cerę wygląda gorzej i musiałybyście większość twarzy wykorektorować w moim odczuciu lepiej użyć kryjącego podkładu nie zapominając o odpowiednim rozprowadzeniu go. mam tu na myśli roztarcie go poza linię żuchwy. 
3. Puder Rimmel Lasting Finish puder prasowany w kolorze 001 Light Porcelain. Pisałam o nim TUTAJ. Po zdjęciach będzie można zobaczyć krycie tego produktu, kiedy wasza cera nie wymaga mega szpachli nada się idealnie, kiedy wymaga tej nieszczęsnej szpachli ten produkt ma naprawdę bardzo dobre krycie i możemy nałożyć go na podkład.
4. Bourjois Poudre Clubbing czyli złotawy bronzer do nadania opalenizny nie do konturowania. 
5. Róż do policzków Tony Moly 03 w kolorze pięknej brzoskwini, wspaniale odświeży cerę. Róż ten zawiera w sobie drobinki dlatego można pominąć już rozświetlacz. Jeśli jednak macie duże niedoskonałości w miejscach gdzie nakłada się róż (pokazywałam to np TUTAJ), radziłabym użyć taki bez drobinek całkiem matowy lub z satynowym wykończeniem. Śmiało w szafie Wibo lub Lovely, Eveline w Rossmanie znajdziecie taki róż. 
6. Rozświetlacz TheBalm Mary-Lou Manizer o rozświetlaczach pisałam już kilkukrotnie pokazując te tańśze drogeryjne m.in  TUTAJ, TUTAJ oraz TUTAJ
7. Tusz do rzęs Maybelline, Rocket Volum’ Express Mascara w kolorze brązowym. Jestem pozytywnie zaskoczona tym tuszem. Nie za drogi a bardzo dobry. 
8. Cielista kredka, ja użyłam akurat Max Factor ale jest wiele tańszych.
9. Błyszczyk do ust, Wibo Spicy Lip gloss

A teraz efekty.
Zdjęcie przed:

oraz zdjęcie po, nie nałożyłam żadnego filtra




Na oczy nałożyłam palcem odrobinę rozświetlacza i różu.



Na zdjęciu starałam się uchwycić to rozświetlenie cery dzięki bazie z L'oreala. Nie jest to "tłusty" błysk, ani drobiny. Jest to połysk zdrowej skóry.


 Inny makijaż po wakacyjny można zobaczyć u wake up- make up! TUTAJ

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Mój Blog jest Hate Free, nienawistne komentarze nie będą publikowane.

Zachęcam do pozostawiania komentarzy i z góry za nie dziękuję ;)