sobota, 19 marca 2016

Przegląd kremów BB cz. 2- Skinfood, BRTC, Nature republic, Etude House, Holika Holika

O przeglądzie kremów BB tylko jednej marki a mianowicie Skin79 pisałam TUTAJ dziś kolej na przegląd kremów BB z innych azjatyckich marek. Swoją przygodę z kremami BB i azjatyckimi kosmetykami pielęgnacyjnymi rozpoczęłam 5 lat temu od tamtego czasu przez moje ręce przewinęło się kilkanaście koreańskich kosmetyków. Zróbcie sobie herbatki, albo weźcie coś innego do picia zapraszam w podróż po moich kremach BB.


Zaczniemy od marki Skinfood: 

Skinfood Aloe Sun BB cream 

Jego efekt na skórze prezentowałam TUTAJ i powiem, że jak się patrze na te zdjęcia to zachęcam się do niego coraz bardziej. Ładne krycie i naturalne wykończenie.

Teraz czas na całą linię: Skinfood Good Afternoon Apple&Cinnamon, Rose&Lemon, Honey&Black Tea


Każdego z nich miałam tylko próbkę z czego się cieszę. Mimo uroczych opakowań:
Ta linia kremów BB okazała się niewypałem, kolor konsystencja i wrażenia na skórze nie pasowały mi. Szersza recenzja TUTAJ.

Zmieńmy teraz producenta na Nature Republic 
a mowa o ich kremie Botanical Pore BB



Ta koreańska firma w  założeniu produkuje kosmetyki wykorzystując "naturalne składniki", krem ten zawiera ekstrakt z pistacji, witaminy i minerały które mają sprawić, że pory staną się mniejsze. Żółty odcień kremu ma neutralizować zaczerwienienia i wszelkie niedoskonałości skóry, jest lekki i dzięki temu w delikatny sposób ukrywa pory pozostawiając naturalny wygląd nieskazitelnej skóry. Jego szerszą recenzję można zobaczyć TUTAJ. Mi krem mimo, że posiada dość dobre komentarze w internecie nie podszedł :( Niestety nie polubiliśmy się, ale uważam że jego żółty kolor był świetny jedynie formuła jak dla mojej skóry powinna być zmieniona.

Po tych kilku nie trafionych kremach BB czas na całkiem dość przyjemne kremiki a mianowicie Holika Holika 
Petit BB, Essential


W tym uroczym opakowaniu zamknięty jest całkiem przyjemny krem BB którego obszerniejszą recenzję wraz z efektem na skórze można zobaczyć TUTAJ. Dobry krem w przyzwoitej cenie. 

Petit Clearing
W równie uroczym opakowaniu z kotkiem zamknięty został krem z pięknym kryciu i naturalnym efekcie. więcej w TYM poście. Kolejny krem w dobrej cenie i z bardzo dobrą jakością. 

Porównanie kolorów do posta z porównaniem kolorów 8 kremów BB rożnych marek zapraszam TUTAJ

Kolejny krem, który bardzo lubię za efekt i krycie to krem ze stajni Etude House 
Precious Mineral BB Cream Cotton Fit


Jest to super krem z pudrowym wykończeniem o bardzo dobrym kryciu, ładnym kolorze i przede wszystkim naturalnym efekcie na skórze pisałam TUTAJ

Na koniec mój ulubieniec ostatniego lata czyli BRTC 
Jasmine Water

Jego efekt pokazywałam TUTAJ. Piękny naturalny efekt, wykończenie w typie "mokrej skóry" (bardzo pożądany przez Koreanki), przy ładnym kryciu. Nawilża i jest bardzo komfortowy w noszeniu. Myślę, że do niego wrócę ale na to lato czekają już kolejne kremy BB do przetestowania ;) 


Znacie któryś z tych kremów? Lubicie kremy BB czy pozostajecie przy tradycyjnych podkładach? 

2 komentarze:

Mój Blog jest Hate Free, nienawistne komentarze nie będą publikowane.

Zachęcam do pozostawiania komentarzy i z góry za nie dziękuję ;)